DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/30/18-24

Zərövşən Babayeva

Naxçıvan Dövlət Universiteti

pedagoji elmlər doktoru

https://orcid.org/0009-0009-3004-8455

dr.zarifbabayeva@gmail.com


BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ RƏQƏMSAL TƏHSİL KONSEPSİYASI


Xülasə

Məqalədə XXI əsr bacarıqlarının, STEAM metodunun, həmçinin rəqəmsal bacarıqların bioloji təhsildə rolundan, konsepsiyasından bəhs edilir. Müasir dövr üçün aktual olan bacarıqların formalaş­dırılması imkanları göstərilir. Perspektiv kon­sep­siya kimi rəqəmsal təhsildən nə göz­lənildiyi, istifadə imkanları araş­dı­rı­lır. Həmçinin biologiya müəllimlərinin müasir dərs, müasir müəllim, müa­sir şagird, tələbə anlayışlarına yeni konseptual çərçivə baxımından yanaş­ma­lı olduqları diqqətə çatdırılıb. Məqalədə dünyada və respublikada, o cüm­lədən Naxçıvanda yeni rəqəmsal təhsil konsepsiyasına keçidin pers­pek­tiv­lərindən, qarşıya çıxan çətinliklərdən, görüləcək işlərdən bəhs edilir. Sonda tədqiqatın nəticələri müxtəlif sxem və diaqramlar, dərs prosesindən fotoşəkillər ilə göstərilmiş, faydalı tövsiyələr verilmişdir.

Açar sözlər: təhsil konsepsiyası, rəqəmsal bacarıqlar, bioloji təhsil, öyrədici təhsil mühiti


Zarovshan Babayeva

Nakhchivan State University

doctor of pedagogical sciences

https://orcid.org/0009-0009-3004-8455

dr.zarifbabayeva@gmail.com


Digital education concept in teaching of biology 


Abstract

The article talks about the role and concept of 21st century skills, STEAM method, espe­ci­ally digital skills in biological education. The possibilities of forming the skills that are relevant for the mo­dern era are indicated. What is expected from digital education as a pers­pective concept, possibilities of use are investigated. It was also brought to attention that biology teachers should approach the concepts of modern lesson, modern teacher, mo­dern student from the perspec­tive of a new conceptual framework. The article talks about the prospects of the transition to the new digital education concept in the world and in the re­pub­lic, inclu­ding in Nakhchi­van education, the difficulties encountered, and the work to be done. In the end, the results of the research are shown with various schemes and diagrams, photos from the teaching process, and useful recommendations are given.

Keywords: educational concept, digital skills, biological education, instructive learning environment


Baxış: 26