Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/269-273


Məlahət Əsədova

Bakı, Azərbaycan     

                                                     emalahat@gmail.com 


MARKETİNQ ƏSASLARI VƏ STRATEGİYALAR


Xülasə

Məqalədə marketinqin əsasları və strategiyalarından bəhs edilir. Baxmayaraq ki, marketinq bütün fəaliyyət sahələrində tətbiq olunur, amma konkret qəbul edilən marketinq tərifi və qaydası yoxdur. Tədqiqatın məqsədi müxtəlif mənbələrdən toplanılan məlumatları analiz edərək marketinqin məzmunu, strategiyaları barədə məlumat verməkdir. Məqalədə həmçinin məhsul, xidmət və brend strategiyası əhəmiyyətindən də söz açılır. Strateji marketinq müəssisənin strateji planlaşdırması ilə tam şəkildə uyğunlaşdırılmalıdır. Bu iş müəssisənin missiya, baxış və dəyərlərini aydınlaşdırmaqla başlayır. Bu fundamental elementlər sonradan marketinq strategiyası haqqında qərar qəbul etmək üçün güclü əsas təmin edir.

Açar sözlər: marketinq, marketinqin əsasları, marketinq strategiyaları, xidmət strategiyası, brend strategiyası


Malahat Asadova

Baku, Azerbaijan

emalahat@gmail.com


Marketing fundamentals and strategies


Abstract

The article discusses the basics and strategies of marketing. Although marketing is applied in all fields of activity, there is no concrete accepted definition and rule of marketing. The aim of the research is to provide information about the content and strategies of marketing by analyzing the data collected from various sources. The article also discusses the importance of product, service and brand strategy. Strategic marketing must be fully aligned with the strategic planning of the enterprise. It begins by clarifying the mission, the vision and the values of the enterprise. These fundamentals then provide a solid basis for decisions about marketing strategy.

Keywordsmarketing, basics of marketing, marketing strategies, service strategy, brand strategy


Baxış: 517