Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/145-149

Elena Osmanova

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

magistrant

eosmanova136@gmail.com


TURİZM MARKETİNQİNİN PROBLEMLƏRİ


Xülasə

Turizm marketinqi potensial səyahətçilər üçün destinasiyaların, görməli yerlərin və xidmətlərin təbliğini əhatə edən mürəkkəb və dinamik bir prosesdir. Turistlərin cəlbi və turizm müəssisələrinin inkişafı üçün müasir marketinq strategiyalarından istifadə vacibdir. Son illərdə turizm sənayesi onun böyüməsinə və davamlılığına təsir edən bir neçə marketinq problemi ilə üzləşmişdir. Bu məqalədə biz turizm marketinqinin bəzi əsas problemlərini və onların potensial həll yollarını müzakirə edəcəyik.

Açar sözlər: turizm, marketinq, potensial, problem, xidmət


Elena Osmanova

Azerbaijan Tourism and Management University

master student

eosmanova136@gmail.com


Problems of tourism marketing


Abstract

Tourism marketing is a complex and dynamic process that involves promoting destinations, attractions and services to potential travelers. It is important to use modern marketing strategies to attract tourists and develop tourism enterprises. In recent years, the tourism industry has faced several marketing challenges that have affected its growth and sustainability. In this article, we will discuss some of the main challenges of tourism marketing and their potential solutions.

Keywords: tourism, marketing, potential, problem, service



Baxış: 361