DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/46/134-148
Məhəmməd Hacı
Moulay Tahar Universiteti – Əlcəzair
https://orcid.org/0000-0001-9794-9244
mohamedhadji1983@gmail.com
Amerika mediasının ingilis dilini xarici dil kimi öyrənənlərin münasibətinə təsiri: motivasiya, dil üstünlükləri və qəbul edilən prestij təhlili
Xülasə
Qlobal media və rəqəmsal platformalarda Amerika İngilis dilinin getdikcə genişlənməsi İngilis dilini Xarici Dil (EFL) öyrənənlərin linqvistik üstünlüklərinə dərindən təsir edib. Bu araşdırma Amerika mediasına məruz qalmanın öyrənənlərin motivasiyasına, Amerika İngiliscəsinə meylinə və onun prestiji ilə bağlı qavrayışlarına təsir dərəcəsini araşdırır. Qarışıq metodlu tədqiqat dizaynından istifadə edərək, bu tədqiqat media istehlakı davranışları ilə tələbələrin Amerika İngilis dili ilə əlaqəsi, tələffüz və linqvistik münasibətlərin formalaşmasında rəqəmsal platformaların təsiri ilə əlaqəni təhlil edir. Tədqiqat çərçivəsi sosial-mədəni nəzəriyyə və linqvistik prestij nəzəriyyəsi ilə məlumatlandırılır, medianın yaratdığı ifşanın dil xüsusiyyətlərinin mənimsənilməsini asanlaşdırdığı və Amerika İngilis dilinin qəbul edilən arzuolunanlığını artırdığı üsulu vurğulayır. Bu araşdırmanın nəticələri rəqəmsal medianın və dil mənimsənilməsinin yaxınlaşması ilə bağlı dəyərli fikirlər təqdim edərək, EFL öyrənənlərin dil seçimləri üzərində medianın sosial-linqvistik nəticələrinə töhfə verən bir anlayış əlavə edəcəkdir.
Açar sözlər: Amerika İngilis dili, EFL öyrənənlər, media təsiri, dil üstünlükləri, linqvistik münasibət, rəqəmsal öyrənmə, sosiolinqvistika