Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

DOI:  https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/101-111

Yasmina Aouadi

El Oued Universiteti / Əlcəzair

https://orcid.org/0000-0002-2961-751X

aouadi-yasmina@univ-eloued.dz

Naim Garelmetred

El Oued Universiteti / Əlcəzair

https://orcid.org/0000-0001-5756-581X

garelmetred-naim@univ-eloued.dz

 

Amin Zaouinin "Bash Kateb" əsərində kənarın yenidən

formalaşdırılması və mərkəzin sökülməsi

 

Xülasə

Amin Zaouinin The Bash Kateb – Nothing Left for the President’s Scribe to Write romanı hakimiyyət və müqavimət dinamikalarını dərindən analiz edən ədəbiyyat əsəridir. Əsər hakimiyyət mərkəzini, Prezident "Qazman Abu Nisvan" və onun yazıçısı "Bash the Writer"i və kənara çəkilən əhalini, xalqı və ya kilsəni təmsil edir. Mətn, mərkəzi hakimiyyət və cəmiyyət arasında struktural bir ayrılıq ortaya qoyur. Bash Kateb xalqı təhqiredici sözlərlə təsvir edir, onları "heyvanlar" və "kütlələr" olaraq adlandırır. Bu perspektivi tarixən formalaşmış siyasi ənənələrdən götürərək, "Qazman"ın mütləq və yuxarı hakimiyyətini möhkəmləndirir.

Bunun əksinə olaraq, ictimai məkan — küçə ilə təmsil olunan — fəal müqavimət üçün bir yerə çevrilir. "Mahdi Akherif" (Bob Marley) və "Da Mawloud" kimi intellektual fiqurlar, kənarda olanları dinamik bir qüvvəyə çevirmək üçün çalışırlar. Onlar sənət, poeziya və populyar hərəkətləri, mərkəzləşdirilmiş hakimiyyətə qarşı mübarizə aparmaq və idarəçilərlə idarə olunanlar arasındakı əlaqəni yenidən müəyyən etmək üçün vasitə kimi istifadə edirlər. Bu araşdırma diskurs və məkan təhlilini tətbiq edir, Fuko’nun hakimiyyət və müqavimət nəzəriyyələrini və postkolonial tənqidləri, hibridlik və digər əlaqəli anlayışları daxil edir. Bu, hakimiyyətin dominant strukturlarının kənara çəkilənlərin səsi ilə qarşılaşdıqda zəifliyini ortaya qoyur — küçə, xalq və intellektualar tərəfindən təmsil olunur.

Roman, mərkəzdəki kişilik siyasi hakimiyyət ilə kənarda olan mədəni və kollektiv müqavimət arasında dialektik bir mübarizəni təqdim edir. Küçə, kimlik və hakimiyyət dəyişikliklərini əks etdirən bir güzgü kimi çıxış edir. Eyni zamanda, dil və sənət azadlıq vasitələri olaraq xidmət edir, gerçəkliyi yenidən formalaşdırır və avtoritar nəzarəti çağırır.

Açar sözlər: hakimiyyət, küçə, intellektual, kənar, hibrid, kilsə


 


Baxış: 68