Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/53-58

İradə Bəylərova

Azərbaycan Dillər Universiteti

bayirada@gmail.com

 

Azərbaycan məktəblərində müasir ingilis dilinin

tədrisi metodlarına kompleks yanaşma

 

Xülasə

Məqalə aktual mövzuda yazılmışdır. Müasir dövrdə məktəb və universitet təhsilində xarici dillərin, o cümlədən beynəlxalq ingilis dilinin tədrisi metodikası böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu gün bu vacib problemlə bağlı çoxlu materiallar toplanıb, araşdırmalar aparılmışdır. Bununla əlaqədar məqalədə daha az araşdırılan aspekt seçilmişdir. İngilis dilinin öyrənilməsində kompleks yanaşma bu istiqamətdəndir. Təqdim olunan məqalənin üstünlüklərindən biri müasirliyə sıx bağlılıq hesab edilməlidir. Bu vacibdir, çünki ingilis dilinin öyrənilməsi metodlarına dair dərsliklərin böyük əksə­riyyəti hələ sovet dövründə yazılmışdır. Ancaq aydındır ki, o vaxtdan bəri ingilis dilinin öyrə­nil­məsi metodologiyası əhəmiyyətli dərəcədə yeniləndi və ən son nailiyyətlər əsasında meto­distlər, filoloqlar və dilçilər tərəfindən fərdi üsullar vurğulandı. Bunu müəllifin nüfuzlu alimlərin fikirlərinə dövri müraciəti aydın şəkildə sübut edir. Onlar seçilmiş mövzuya hərtərəfli yanaşmanı dəqiq xarakterizə edirlər. Qeyd etmək lazımdır ki, məqalənin strukturu məntiqi olaraq onun əvvəlində verilən nəzəri əsasa dayanır ki, bu da öz növbəsində praktikada təbii olaraq təsdiqlənir. Bu cəhət respublikanın məktəb və ali məktəblərində ingilis dilinin tədrisi çərçivəsində bir sıra misal və tap­şırıqlarla yekunlaşır.

Açar sözlər: inteqral texnika, hərtərəfli təhsil, milli auditoriya, ingilis dili, didaktik oyunlar

 


Baxış: 53