https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/53-58
İradə Bəylərova
Azərbaycan Dillər Universiteti
bayirada@gmail.com
Azərbaycan məktəblərində müasir ingilis dilinin
tədrisi metodlarına kompleks yanaşma
Xülasə
Məqalə aktual mövzuda yazılmışdır. Müasir dövrdə məktəb və universitet təhsilində xarici dillərin, o cümlədən beynəlxalq ingilis dilinin tədrisi metodikası böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu gün bu vacib problemlə bağlı çoxlu materiallar toplanıb, araşdırmalar aparılmışdır. Bununla əlaqədar məqalədə daha az araşdırılan aspekt seçilmişdir. İngilis dilinin öyrənilməsində kompleks yanaşma bu istiqamətdəndir. Təqdim olunan məqalənin üstünlüklərindən biri müasirliyə sıx bağlılıq hesab edilməlidir. Bu vacibdir, çünki ingilis dilinin öyrənilməsi metodlarına dair dərsliklərin böyük əksəriyyəti hələ sovet dövründə yazılmışdır. Ancaq aydındır ki, o vaxtdan bəri ingilis dilinin öyrənilməsi metodologiyası əhəmiyyətli dərəcədə yeniləndi və ən son nailiyyətlər əsasında metodistlər, filoloqlar və dilçilər tərəfindən fərdi üsullar vurğulandı. Bunu müəllifin nüfuzlu alimlərin fikirlərinə dövri müraciəti aydın şəkildə sübut edir. Onlar seçilmiş mövzuya hərtərəfli yanaşmanı dəqiq xarakterizə edirlər. Qeyd etmək lazımdır ki, məqalənin strukturu məntiqi olaraq onun əvvəlində verilən nəzəri əsasa dayanır ki, bu da öz növbəsində praktikada təbii olaraq təsdiqlənir. Bu cəhət respublikanın məktəb və ali məktəblərində ingilis dilinin tədrisi çərçivəsində bir sıra misal və tapşırıqlarla yekunlaşır.
Açar sözlər: inteqral texnika, hərtərəfli təhsil, milli auditoriya, ingilis dili, didaktik oyunlar