DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/48/159-167
Arifə Nəbiyeva
Bakı Dövlət Universiteti
Magistrant
https://orcid.org/0009-0007-8407-1576
aarifajafan@icloud.com
Azərbaycanda korporativ sosial məsuliyyətin müraciət istiqaməti,
problemləri və perspektiv həl yolları
Xülasə
Bu prosesdə əvvəllər şirkətlər yalnız qazanc əldə etməyi hədəfləyən və yeganə məqsədi daha çox qazanc əldə etməklə sahiblərini razı salmaq olan təşkilatlar kimi görünürdülər. Bu səbəbdən işçilərin və cəmiyyətin rifahı ikinci planda görünürdü. Bu gün şirkətlər təkcə iqtisadi təşkilatlar deyil, həm də sosial təşkilatlar kimi müəyyən edilir. Cəmiyyətin gözləntilərinin istiqamətinin dəyişməsi biznesin orijinal şəxsiyyət qazanması üçün vacibdir. İstehlakçılar üçün məhsul və ya xidmətin maddi dəyəri və keyfiyyəti onu almaq üçün kifayət etmir, onların aldıqları məhsulun biznesə cəmiyyətə nə qədər faydası və nə etdiyinə baxmaq lazımdır. Bu gün uğurlu bizneslər təkcə məhsul və xidmət keyfiyyəti ilə deyil, həm də sosial profilləri ilə fərqlənirlər. Qloballaşma ilə rəqabətin artması və bunun nəticəsində artan rəqabət mühiti ilə keyfiyyət, qiymət və xidmət keyfiyyəti artıq qurumlar üçün fərqləndirici faktorlar deyil. Belə bir şəraitdə işgüzar reputasiya böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu kontekstdə bu araşdırma korporativ reputasiyanın yaradılmasında korporativ sosial məsuliyyətin yeri və əhəmiyyətinə toxunur. Sadaladığımız nüanslara əsaslanaraq deyə bilərik ki, bu sahənin araşdırılması və qarşısında yaranan problemlərin həlli çox vacibdir və təqdim etdiyimiz tədqiqat işləri bu baxımdan çox mühüm amilləri əhatə edir. Tədqiqat işində biz əsasən Azərbaycanda kooperativ sosial məsuliyyəti və onun qarşısında duran maneələri və perspektivləri təhlil edirik.
Açar sözlər: sosial məsuliyyət, korporativ vətəndaşlıq, səhmdarların aktivliyi, sosial gəlirlilik