Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

https://doi.org/10.36719/2706-6185/44/383-387

Anar Ağamalıyev

Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti

magistrant

https//orcid.org/0009-0009-1005-7290

anaraghamaliyev7@gmail.com

 

Biznes və mədəniyyət: qloballaşma dövründə mədəniyyətlərarası

marketinqdə naviqasiya

 

Xülasə

Qloballaşmanın artan əhəmiyyəti beynəlxalq şirkətlərin marketinqə yanaşmasına davamlı təsir göstərmişdir. Qloballaşma şirkətlərin öz üfüqlərini genişləndirməsi üçün bir çox qapılar açsa da, dünyanın ticarət mənzərəsində baş verən dəyişikliklər bütün biznes fəaliyyətlərinə — logistikadan brend idarəçiliyinə qədər — dalğavari təsir göstərmişdir. Bu fenomen, son əsrdə texnoloji inkişafın sürətlənməsi ilə daha da təsirli və nəzərəçarpan olmuşdur.


Texnologiyada baş verən davamlı sıçrayışlar beynəlxalq ticarət subyektləri arasındakı əvvəlcədən mövcud olan sərhədləri aşmaq üçün yeni yollar təqdim etmişdir. Uzaq məsafələrdən ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti müştərilərə çatmağın yeni üsullarını ortaya çıxarmış və bunun nəticəsində beynəlxalq marketinqin əhəmiyyəti artmışdır. Yeni dünya düzəninə uyğunlaşa bilməyən şirkətlər fəaliyyətini dayandırmış, əksinə, biznes kommunikasiyasındakı bu yeni dalğaya uyğunlaşanlar yeni uğurlar əldə etmişdir. Qloballaşmanın davamlı təsiri nəzərə alındıqda, cəmiyyətimiz heç vaxt olmadığı qədər bir-biri ilə əlaqəli hala gəlmişdir və mövcud mədəni sərhədlərimizi aşaraq ünsiyyət qurmaq bacarığı daha da vacib olmuşdur.

Bu araşdırma qloballaşmanın müxtəlif ölkələr arasındakı mədəni sərhədləri o qədər zəiflətdiyini vurğulayır ki, əksər məhsul və xidmətlər ən geniş auditoriyaya xitab etmək üçün standartlaşdırılmışdır. Bu məqalə standartlaşdırmanın ilkin cəlbediciliyini necə itirdiyini və bunun nəticəsində yaranan mədəni əks-hərəkatı araşdırır. Eyni zamanda təşkilatların lokalizasiya və adaptasiya kimi yanaşmalardan istifadə edərək artıq öz mədəni kimliyindən məhrum məhsullara maraq göstərməyən orta statistik istehlakçının rəğbətini yenidən qazanmağa çalışdıqlarını tədqiq edir. Bundan əlavə, qlobal uğura nail olmaq üçün standartlaşdırma təcrübələrindən imtina edərək daha lokallaşdırılmış yanaşmalar tətbiq edən şirkətlərin real həyatda əldə etdiyi müsbət nəticələri vurğulayan mövcud nümunələri təqdim edir.

Açar sözlər: qloballaşma, lokalizasiya, adaptasiya, mədəni sərhədlər, standartlaşdırma


Baxış: 47