Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/112/70-73

Qönçə Gülmalıyeva

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu

magistrant

https://orcid.org/0009-0004-1053-1910

qonca1199@gmail.com

 

Dərsdənkənar tədbirlərdə milli dəyərlərin formalaşdırılması

yollarının araşdırılması

 

Xülasə

Bu araşdırmada qeyd edilir ki, dərsdənkənar fəaliyyət uşaqların şəxsiyyətinin inkişafına əhə­miyyətli təsir göstərir. Şagirdlərin maraqlarını dəstəkləməyə yönəlmiş müəllimlərin və valideynlərin birgə fəaliyyəti təkcə təhsil fəaliyyətinə faydalı təsir göstərmir, həmçinin də gələcək həyatlarında uğur qazanmaq üçün lazım olan bacarıqların formalaşmasına kömək edir. Şəxsiyyətin mənəvi-əxlaqi inkişafı ənənəvi əxlaq normaların əsasında şəxsiyyətin dəyər-semantik sferasının ardıcıl genişlənməsi və möhkəmlənməsi, insanın qiymətləndirmə və şüurlu şəkildə qurmaq qabiliyyətinin formalaşması prosesində həyata keçirilir. Əsas milli dəyərlər anlayışının əsasını “dəyər” və “millət” anlayışları təşkil edir. Məktəblilərin əsas milli dəyərlərinin formalaşdırılması prosesi yüksək mənəviyyatlı, məsuliyyətli, yaradıcı, təşəbbüskar, səriştəli Azərbaycan vətəndaşının formalaşması və inkişafına dəstək kimi həyata keçirilən olduqca mürəkkəb pedaqoji prosesdir. Həmçinin məqa­lədə göstərilir ki, mənəvi dəyərlərin aşılanması prosesində dərdənkənar tədbirlərin özünəməxsus yeri vardır. O zaman şagirdlərin sərbəst formada bu tədbirlərdə iştirakı elmi dünyagörüşləri ilə yanaşı, onların intellektual səviyyələrinin, habelə mənəvi dəyərlərə hörmət hissinin formalaşdırıl­masına nail olmaq mümkündür. Milli dəyərlərin aşılanması məqsədilə müxtəlif rollu oyunların təşkili də mühüm əhəmiyyətə malikdir.

Açar sözlər: təcrübə, şagird, müəllim, texnologiya, təhsil, milli dəyərlər


Baxış: 42