DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/46/100-109
Nureddin Abdelwahed Hadou
Moulay Tahar Universiteti, Saida | Algeria
https://orcid.org/0009-0008-6002-0149
wahidh@yahoo.fr
Mohammed Lazaar
Moulay Tahar University, Saida | Algeria
https://orcid.org/0000-0002-0327-0140
mohammed.lazaar@univ-saida.dz
Dini filmlərdə personajların təsviri: bədii və müqəddəs mübahisə
Xülasə
Bu məqalə filmlərdə dini şəxsiyyətlərin mübahisəli təsvirini araşdıraraq incəsənətlə müqəddəs olanın kəsişməsinə diqqət yetirir. Bu mövzu hələ də müzakirələrə səbəb olur, çünki rejissorlar dini mətnlərə sadiqliklə kino sənətinin yaradıcı tələbləri arasında tarazlıq qurmaqda çətinlik çəkirlər. Araşdırma, dini şəxsiyyətləri müxtəlif yozumlarla təqdim edən dünya kinosu ilə peyğəmbərlərin, səhabələrin və xəlifələrin təsvirini qadağan edən ciddi senzura qaydalarına tabe olan ərəb kinosunu müqayisə edir. Bu məhdudiyyətlər bədii ifadə azadlığını əhəmiyyətli dərəcədə məhdudlaşdırır. Məqalədə həmçinin bu mövzuda ən çox müzakirə olunan filmlərdən bəziləri, o cümlədən The Message, The Passion of the Christ və The Last Temptation of Christ təhlil edilir.
Nəticədə, tədqiqat göstərir ki, kino və dini institutlar arasındakı münasibət mürəkkəb olaraq qalır. Bu problemin həlli bədii azadlıq və dini inanclara hörməti qoruyan yaradıcı həllər tələb edir.
Bundan əlavə, dini filmlərin istehsalını dəstəkləyən, eyni zamanda mübahisələri minimuma endirən aydın qaydalara ehtiyac var.
Açar sözlər: dini film, kino senzurası, müqəddəs şəxsiyyətlərin təsviri, dini və bədii mübahisələr, ərəb və beynəlxalq kino