https://doi.org/10.36719/2789-6919/43/32-35
Gülnarə Nəsibova
Gəncə Dövlət Universiteti
doktorant
https://orcid.org/0000-0001-8255-2260
gulnarnsibova6@gmail.com
Urqiyyə Hacıyeva
Gəncə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0009-1012-6671
mujgan.rustemova@gmail.com
Aytən Rəhimli
Gəncə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0008-4603-2645
1111aytanrahimli@gmail.com
Ədəbi əsərin vahid təhlili
Xülasə
Bu gün ən aktual olan nəzəriyyənin mərkəzi problemlərindən biri bədii əsərin ədəbiyyat nəzəriyyəsinin sistemli inkişafıdır. Əsrlər boyu bədii əsərin məzmunu ilə formal cəhətlərinin fərqləndirilməsinin parlaq ideyası əsərin problemlərinin öyrənilməsində əsas tendensiyanı müəyyən etmişdir. Məzmun ənənəvi olaraq yaradıcılığın semantik tərəfi ilə bağlı bütün aspektləri (reallığın dərk edil-məsi və qiymətləndirilməsi) ehtiva edir. İfadə müstəvisi, fenomenoloji səviyyə forma sahəsinə aiddir (Ubaidova, Ergasheva, 2021). Eyni zamanda, bu eyni fundamental fikir əsərlərin təhlilinə sadələşdirilmiş yanaşmaya səbəb oldu. Bir tərəfdən, məzmunun elmi təhlili tez-tez sözdə şərh ilə əvəz olunur, yəni, subyektiv estetik təəssüratların ixtiyari qeydə alınması, o zaman ki, dəyərli olan sənət əsərinin formalaşması və fəaliyyət qanunları haqqında obyektiv bilik deyil, ona ilkin ifadə edilmiş şəxsi münasibətdir.
Açar sözlər: ədəbi yaradıcılıq, humanitar fənlər, fəlsəfi problemlər, estetik problemlər, sözlə desək