https://doi.org/10.36719/2706-6185/43/37-42
Allahverdi Məmmədli
Bakı Dövlət Universiteti
filologiya elmləri doktoru
allahverdimammadli1956@gmail.com
https://orcid.org/0009-0009-7936-5507
Ədəbi məktəb və onun əsas prinsipləri
Xülasə
Məqalədə ədəbi məktəbin mahiyyəti və məzmunu tədqiq olunur. Qeyd edilir ki, sənət aləminə və xüsusən bədii söz sənətinə xas olan ədəbi məktəb öz dərin məzmunu və siqləti ilə bütöv bir yaradıcı nəslin öz dövrünün və özündən sonrakı nəsillərin bu məktəbi örnək seçməsi mahiyyəti daşıyır.
Ədəbi məktəb xüsusi bir yaradıcılıq cərəyanıdır ki, onun yaradıcıları məxsusi bir üslub və bədii ifadə vasitələri kəşf edir və həmin kəşfdən dövrün müəyyən yaradıcı qüvvələri bəhrələnərək elə bu üslubu, həmin ideya-bədii xüsusiyyətləri yaradıcı şəkildə zənginləşdirərək yazıb yaradırlar. Bu ədəbi məktəbin hüdudları daxilində müəyyən olunmuş yaradıcılıq metodu əsasında ədəbi proses davam etdirilir.
Məqsəd həm də ədəbi məktəbin əsas prinsiplərini elmi tədqiqata cəlb etmək, bu prinsiplərin nələrdən ibarət olduğunu göstərməkdir. Əqidəli, geniş dünyagörüşlü, yeni üslubda yazıb yaradan insanların əməl birliyini ortaya qoymaqdır.
Məqalədə həmçinin mükəmməl ədəbi məktəb nümunəsi kimi “Molla Nəsrəddin” jurnalının xüsusiyyətləri araşdırılır.
Araşdırmalar belə bir elmi nəticəyə gəlməyə əsas verir ki, ədəbi məktəblə yeni ədəbi mərhələnin əsası qoyulur. Geniş mənada ədəbi məktəb ədəbi eranın başlanğıcıdır. Ədəbi qüvvələr ədəbi örnəklər yaradır, bu məktəbin bədii, estetik qanunlarını formalaşdırır və inkişaf etdirir.
Açar sözlər: ədəbi məktəb, əqidə, yeni üslub, “Molla Nəsrəddin”, “Füyuzat”, Cəlil Məmmədquluzadə