DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/52/194-202
Ouahiba Laib
Əlcəzair Universiteti 2 - Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0008-2276-9394
ouahiba.laib@univ-alger2.dz
Əlcəzair məktəblərində xalq nağıllarından istifadə:
V sinif ərəb dili dərsliyinin nümunəsində
Xülasə
Xalq irsi bir millətin hekayəsini və kollektiv yaddaşını təmsil edir. Maddi və ya qeyri-maddi olmasından asılı olmayaraq, bu, mədəni varlığın və qarşılıqlı təsirin canlı əksidir, fərdin cəmiyyətdəki reallığını əks etdirir. Hekayələrə, şeirlərə, rəsmlərə, mahnılara və ya insan ifadəsinin və sosial birgəyaşayışın digər formalarına gəldikdə, bu cür irs bir nəsildən digərinə yalnız yazılı və ya şifahi şəkildə qəyyumları vasitəsilə ötürülə bilərdi.
Bu məqalədə Əlcəzair xalq irsinin bir aspektinin gənc tələbələri yetişdirmək üçün hazırlanmış bir təhsil nəşrində – ərəb dili məktəb dərsliyində – mövcudluğu araşdırılır. Tədqiqat tətbiqi tədqiqatlar üçün model kimi seçilmiş ibtidai məktəb dərsliklərinə diqqət yetirir və aşağıdakı mərkəzi sualı cavablandırmaq üçün təsviri-analitik yanaşma tətbiq edir: Xalq nağılı ibtidai təhsil mərhələsi üçün ərəb dili dərsliyində necə istifadə olunub?
Bu sorğudan irəli gələn əsas suallar məktəb kitabına daxil edilmiş mətnlər və onların bir gün millətinin mədəniyyətini qürurla və inamla irəli aparacaq bugünkü uşaqlarda mədəni kimliyi inkişaf etdirmək və gücləndirmək potensialı ilə bağlıdır.
Açar sözlər: xalq irsi, maarifləndirici xalq nağılı, məktəb kitabı, kimlik və mənsubiyyət, təhsil və dil dəyəri, şifahi və yazılı anlama