Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/52/194-202

Ouahiba Laib

Əlcəzair Universiteti 2 - Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0008-2276-9394

ouahiba.laib@univ-alger2.dz

 

Əlcəzair məktəblərində xalq nağıllarından istifadə:

V sinif ərəb dili dərsliyinin nümunəsində

 

Xülasə

 

Xalq irsi bir millətin hekayəsini və kollektiv yaddaşını təmsil edir. Maddi və ya qeyri-maddi olmasından asılı olmayaraq, bu, mədəni varlığın və qarşılıqlı təsirin canlı əksidir, fərdin cəmiyyətdəki reallığını əks etdirir. Hekayələrə, şeirlərə, rəsmlərə, mahnılara və ya insan ifadəsinin və sosial birgəyaşayışın digər formalarına gəldikdə, bu cür irs bir nəsildən digərinə yalnız yazılı və ya şifahi şəkildə qəyyumları vasitəsilə ötürülə bilərdi.

Bu məqalədə Əlcəzair xalq irsinin bir aspektinin gənc tələbələri yetişdirmək üçün hazırlanmış bir təhsil nəşrində – ərəb dili məktəb dərsliyindəmövcudluğu araşdırılır. Tədqiqat tətbiqi tədqiqatlar üçün model kimi seçilmiş ibtidai məktəb dərsliklərinə diqqət yetirir və aşağıdakı mərkəzi sualı cavablandırmaq üçün təsviri-analitik yanaşma tətbiq edir: Xalq nağılı ibtidai təhsil mərhələsi üçün ərəb dili dərsliyində necə istifadə olunub?

Bu sorğudan irəli gələn əsas suallar məktəb kitabına daxil edilmiş mətnlər və onların bir gün millətinin mədəniyyətini qürurla və inamla irəli aparacaq bugünkü uşaqlarda mədəni kimliyi inkişaf etdirmək və gücləndirmək potensialı ilə bağlıdır.

Açar sözlər: xalq irsi, maarifləndirici xalq nağılı, məktəb kitabı, kimlik və mənsubiyyət, təhsil və dil dəyəri, şifahi və yazılı anlama

 


Baxış: 35