https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/110-117
Mohammed Boukezzoula
Jijel Universiteti 18000
https://orcid.org/0000-0002-2456-6944
m.boukezzoula@univ-jijel.dz
Adel Chiheb
Jijel Universiteti 18000
https://orcid.org/0000-0001-6743-2834
chiheb-adel@univ-jijel.dz
Hicham Betahar
Jijel Universiteti 18000
https://orcid.org/0000-0001-5625-1384
hicham.betahar@univ-jijel.dz
Əlcəzairdə EMI: Sosial və humanitar elmlərdə yerli biliklərin
beynəlxalqlaşması üçün nəzəriyyələşdirmə vasitəsi kimi
Xülasə
İngilis dili son vaxtlar Əlcəzair ali təhsilində Təlim vasitəsi (EMI) kimi qəbul edilmişdir. Bu qəbulla bağlı əsas sual odur: EMI-dən istifadə, sosial və humanitar elmlərdə (SHS) fəaliyyət göstərən Əlcəzair akademiklərinin tədqiqat fəaliyyətlərini konseptuallaşdırma tərzinə mütləq paradiqma dəyişikliyinə səbəb olacaqmı, yoxsa olmayacaqmı? Bu məqalə, "təcrübə icması" və "diskurs icması" kimi bir-biri ilə sıx bağlı iki anlayışa xüsusi istinad edərək bu suala cavab axtarır. Dil və reallığın intizam anlayışının əhəmiyyətini nəzərə alaraq, məqalə müdafiə edir ki, bu qlobal təlim vasitəsini mənimsəmək, həm Əlcəzair reallığını daha düzgün əks etdirən, həm də ona daha çox cavab verən yerli paradiqmaların yaranması üçün əlverişli şərait yaradır. Məqalə həmçinin bildirir ki, bu proses yalnız prinsiplərə əsaslanan nəzəriyyələşdirmənin SHS-in kurikulumlarına inteqrasiyası ilə gücləndirilə bilər. Məqalə, yerli nəzəriyyələşdirmənin ilkin nümunəsi kimi Dəyər Determinizm Nəzəriyyəsinin (VDT) təqdimatı ilə yekunlaşır.
Açar sözlər: Sosial və Humanitar Elmlər (SHS), Təlim vasitəsi kimi İngilis dili (EMI), paradiqma dəyişikliyi, təcrübə icması, diskurs icması, yerli paradiqmalar, nəzəriyyələşdirmə