Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/110-117

Mohammed Boukezzoula

Jijel Universiteti 18000

https://orcid.org/0000-0002-2456-6944

m.boukezzoula@univ-jijel.dz

Adel Chiheb

Jijel Universiteti 18000

https://orcid.org/0000-0001-6743-2834

chiheb-adel@univ-jijel.dz

Hicham Betahar

Jijel Universiteti 18000

https://orcid.org/0000-0001-5625-1384

hicham.betahar@univ-jijel.dz

 

Əlcəzairdə EMI: Sosial və humanitar elmlərdə yerli biliklərin

beynəlxalqlaşması üçün nəzəriyyələşdirmə vasitəsi kimi

 

Xülasə

İngilis dili son vaxtlar Əlcəzair ali təhsilində Təlim vasitəsi (EMI) kimi qəbul edilmişdir. Bu qəbulla bağlı əsas sual odur: EMI-dən istifadə, sosial və humanitar elmlərdə (SHS) fəaliyyət göstərən Əlcəzair akademiklərinin tədqiqat fəaliyyətlərini konseptuallaşdırma tərzinə mütləq paradiqma dəyişikliyinə səbəb olacaqmı, yoxsa olmayacaqmı? Bu məqalə, "təcrübə icması" və "diskurs icması" kimi bir-biri ilə sıx bağlı iki anlayışa xüsusi istinad edərək bu suala cavab axtarır. Dil və reallığın intizam anlayışının əhəmiyyətini nəzərə alaraq, məqalə müdafiə edir ki, bu qlobal təlim vasitəsini mənimsəmək, həm Əlcəzair reallığını daha düzgün əks etdirən, həm də ona daha çox cavab verən yerli paradiqmaların yaranması üçün əlverişli şərait yaradır. Məqalə həmçinin bildirir ki, bu proses yalnız prinsiplərə əsaslanan nəzəriyyələşdirmənin SHS-in kurikulumlarına inteqrasiyası ilə güclən­dirilə bilər. Məqalə, yerli nəzəriyyələşdirmənin ilkin nümunəsi kimi Dəyər Determinizm Nəzəriy­yəsinin (VDT) təqdimatı ilə yekunlaşır.

Açar sözlər: Sosial və Humanitar Elmlər (SHS), Təlim vasitəsi kimi İngilis dili (EMI), paradiqma dəyişikliyi, təcrübə icması, diskurs icması, yerli paradiqmalar, nəzəriyyələşdirmə

 


Baxış: 137