DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/38-46
Hamza Lazazga
Sétif2 Universiteti - Əlcəzair
Klinik Psixologiya üzrə Fəlsəfə Doktoru
https://orcid.org/0009-0008-2463-9905
h.lazazga@univ-setif2.dz
Əlcəzairdə xüsusi ehtiyacları olan insanların inteqrasiya siyasəti:
reallıq və gələcək perspektivlər
Xülasə
Təhsil hər bir fərdin fundamental və toxunulmaz hüququdur. Uşaq məktəb yaşına çatdığı andan etibarən, fərqliliklərinə görə heç bir ayrı-seçkiliyə məruz qalmamalıdır. Cəmiyyətin məsuliyyəti, hər bir şəxsin uyğun bir təhsil mühitinə, məktəbə yazılmaq imkanına və rəsmi təhsil almaq hüququna sahib olmasını təmin etməkdir. Bu hüquq, təhsil sahəsində fəaliyyət göstərən icmalar və təşkilatlar tərəfindən ümumiyyətlə qəbul edilir, eyni zamanda təhsilin inklüzivliyini təşviq edən və hər hansı pozuntulara qarşı cəzalar nəzərdə tutan hüquqi çərçivələrlə dəstəklənir. Xüsusi ehtiyacları olan şəxslər üçün bu məsələ xüsusilə vacibdir, çünki onlar çox vaxt kənarlaşdırma və ayrı-seçkilik riskləri ilə üzləşir, nəticədə əsas hüquqlarından, xüsusilə də məxfiliyinə hörmət edən və onları istismardan, ayrı-seçkilikdən və ədalətsiz rəftardan qoruyan bir mühitdə təhsil almaq hüququndan məhrum olurlar. Təhsilə çıxışın təmin edilməsi onlara ləyaqətli həyat üçün vacib olan bilikləri qazandırır, mənsubiyyət hissini gücləndirir və maneələrsiz sosial inteqrasiyanı təşviq edir. Bu məqalədə müəllif, xüsusi ehtiyacları olan insanların cəmiyyətə inteqrasiyasını formalaşdıran əsas mərhələləri araşdıraraq, bu inteqrasiyanın müxtəlif formalarını, tətbiq şərtlərini və Əlcəzairdə inklüziv təhsilin mövcud vəziyyətini təhlil edəcəkdir.
Açar sözlər: inklüziya, inteqrasiya, xüsusi ehtiyaclar, reabilitasiya