DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/52/213-217
Müjgan Abdullayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0006-3042-2919
mujgan.abdullayeva2003@gmail.com
Ənənəvi və onlayn təlim modellərinin müqayisəsi
Xülasə
Ənənəvi və onlayn təlim modellərinin müqayisəsi müasir təhsil sisteminin çevikliyini, əlçatan-lığını və effektivliyini qiymətləndirmək baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır. Ənənəvi təlim modeli müəllim və tələbə arasında birbaşa ünsiyyət, sosial qarşılıqlı əlaqə və dərs mühitindəki psixoloji təsirlər üzərində qurulur. Bu modeldə motivasiya və nizam-intizam daha yüksək səviyyədə müşahidə olunur, lakin zaman və məkan məhdudiyyətləri, həmçinin resursların məhdudluğu kimi çatışmazlıqlar mövcuddur. Onlayn təlim isə rəqəmsal texnologiyaların inkişafı nəticəsində yaranmış və tədris prosesini qlobal mühitə daşıyan bir modeldir. Bu model tələbələrə istənilən vaxt və yerdən tədrisə qoşulmaq imkanı verir, fərdi öyrənmə sürətini nəzərə alır və multimedial vasitələrlə öyrənməni daha interaktiv edir. Bununla yanaşı, texnoloji problemlər, sosial təcrid və motivasiya çatışmazlığı kimi məhdudiyyətlər mövcuddur. Əlavə olaraq, ənənəvi və onlayn təlim modellərinin müqayisəsi göstərir ki, müasir təhsil prose-sində yalnız bir modelə üstünlük vermək kifayət etmir. Təhsil iştirakçılarının — müəllimlərin, tələbələrin və idarəçilərin — dəyişən sosial-iqtisadi və texnoloji şəraitə uyğunlaşma bacarıqları mühüm rol oynayır. Ənənəvi təlim modeli şəxsiyyətlərarası ünsiyyət, emosional qarşılıqlı əlaqə və sosiallaşma imkanları baxımından hələ də əvəzolunmazdır. Sinifdaxili mühitdə tələbələrin birgə fəaliyyətləri, diskussiyalar və praktiki təcrübələr onların tənqidi düşünmə və komanda bacarıqlarını formalaşdırır. Bununla yanaşı, onlayn təlimin əsas üstünlüyü rəqəmsal resursların geniş istifadəsi və fərdiləş-dirilmiş öyrənmə strategiyalarının tətbiqidir.
Açar sözlər: ənənəvi təlim, onlayn təlim, hibrid təhsil modeli, rəqəmsal transformasiya, tədris effektivliyi