DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/52/100-110
Sihem Laib
Əlcəzair Universiteti 2 – Əbu El Kacem Saadallah, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0009-4318-4165
sihem.laib@univ-alger2.dz
Ərəb dili ana dili olmayanlar üçün dərsliklərdə tədris məzmununun qurulması: Məhəmməd Abdel Xaleq Məhəmməd Fadlın Dünya üçün Ərəb Dili seriyasının üçüncü cildi üzrə qiymətləndirici tədqiqatı
Xülasə
Dil ünsiyyət və ötürülmə vasitəsi kimi xidmət edir; bir icmanı, onun mədəniyyətini və sivilizasiyasını əks etdirən sosial bir fenomendir. Nəticə etibarilə, o, dövlət və hökumət siyasətinin mərkəzi diqqət mərkəzində dayanır. Ərəb dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir. Siyasi, iqtisadi və sosial amillərə görə beynəlxalq qurumlar və təşkilatlar tərəfindən ana dili ərəb dili olmayanlara tədris üçün təşviq edilən ən əhəmiyyətli dillərdən biri kimi tanınır. Bu kontekstdə, tədris məqsədilə çoxsaylı dərsliklər hazırlanmışdır ki, bunlardan ən diqqətəlayiqlərindən biri Məhəmməd Əl-Şəmarani və başqaları tərəfindən tərtib olunmuş Dünya üçün Ərəb Dili seriyasıdır. Bu tədqiqat, aşağıdakı tədqiqat sualını cavablandırmağa çalışaraq, həmin seriyanın üçüncü cildinin qiymətlən-dirilməsinə həsr olunmuşdur: Dünya üçün Ərəb Dili seriyasının üçüncü cildi, ana dili ərəb dili olmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş tədris dərsliklərinin hazırlanması üzrə müəyyən edilmiş stan-dartlara uyğundurmu?
Açar sözlər: tədris məzmunu, xarici dil kimi Ərəb dili, Dünya üçün Ərəb Dili seriyası