DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/48/24-33
Solmaz Cabbarova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0000-0002-9975-1941
scabbarli@yahoo.com
Nigar Babayeva
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0001-3969-0921
nigarbabayeva210804@gmail.com
Gənclərin tərbiyəsində motivasiya və nizam-intizamın rolu
Xülasə
Motivasiya və nizam-intizam gənclərin xarakterinin, akademik uğurunun və ümumi şəxsi inkişafının formalaşmasında əsas rol oynayır. Motivasiya insanları məqsədlərinə doğru aparsa da, nizam-intizam onların səylərində davamlılığı və əzmkarlığı təmin edir. Bu iki amil arasındakı qarşılıqlı əlaqə ömürlük dəyərlərin aşılanması, məsuliyyətin gücləndirilməsi və uğura yönəlmiş təfəkkürlərin formalaşdırılması üçün çox vacibdir. Bu məqalədə motivasiya və nizam-intizamın əhəmiyyəti, tələbələr üçün intizam qaydalarının tətbiqi, gənclərin tərbiyəsində onların kollektiv rolu araşdırılır. Tədqiqat həm psixoloji aspektləri, həm də pedaqoji yanaşmaları cəlb etməklə, motivasiya və nizam-intizamın müəllimlərin və cəmiyyətin birgə səyləri ilə necə formalaşdığını və gücləndirildiyini təhlil edir. Burada Naxçıvan Dövlət Universitetində və digər ali təhsil müəssisələrində təhsil alan və ya keçmiş tələbələr olan 110 iştirakçı arasında onlayn sorğuda verilən suallara cavabları nəzərdən keçirəcəyik. Məqalədə gənclərin bu iki komponentə münasibəti, onları motivasiya edən və nizam-intizamda saxlayan şeylərdən ətraflı bəhs edilir və bu potensialın müxtəlif amillərə necə təsir etdiyinə dair geniş şərh verilir. Sonda məqalə göstərir ki, motivasiya və nizam-intizamın birgə tətbiqi təkcə akademik qabiliyyətdə deyil, həm də şəxsi və sosial inkişafda mühüm rol oynayır. Təhsildə struktur və imkanların optimal balansı gələcəkdə uğurlu şəxsiyyətlərin formalaşması üçün əsas təməllərdən biridir.
Açar sözlər: motivasiya, intizam, təhsil, tərbiyə, şəxsi inkişaf