DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/46/71-76
Sədaqət Əhmədova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0001-3329-4055
sedaqet.ahmedova@bk.ru
Məhsəti Əsgərova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0001-1899-3325
mahsati554@gmail.com
Gənclik və iqtisadiyyat: yeni nəsil sahibkarlarının rolu
Xülasə
Müasir dünyada gənclik, iqtisadi inkişafın təkanverici qüvvəsi olaraq əhəmiyyətini daha da artırır. Gənclər yalnız gələcəyin iş qüvvəsi olmaqla kifayətlənməyib, həm də sahibkarlıq, innovasiya və sosial təşəbbüslər sahələrində önəmli rola malikdirlər və onlar yeni biznes modelləri, texnoloji yeniliklər və sosial təşəbbüslərlə iqtisadiyyatda əsas dəyişikliklərə səbəb olurlar. Bu məqalədə gənclərin iqtisadiyyatdakı rolu və yeni nəsil sahibkarlarının iqtisadi inkişafa necə təkan verdikləri təhlil olunacaqdır.
Göstərilir ki, modern mərhələnin sürətlə dəyişən iqtisadi gerçəkliklər müstəvisində gənclər cəmiyyətin olduqca strateji ehtiyatlarını təşkil etmişdir. Onların enerjisi, kreativliyi, avadanlıqlara açıq yanaşması və çevikliyi dövlətin iqtisadi tərəqqisində zəruri rola malik olur. Gənclər iqtisadiyyatın fərqli istiqamətlərində əmək bazarından başlamış, sahibkarlığa, yenilikçiliyə qədər fəal təmsil olunmağa təkcə öz perspektivlərini yox, ümumilikdə, ölkənin sosial-iqtisadi tərəqqi xəttini də təsbit edirlər.
Gənclərin ölkə iqtisadiyyatında mövqeyi çoxistiqamətlidir. Onlar işçi heyətinin yenilənməsi, modern avadanlıqların reallaşmış olması, rəqəmsal iqtisadiyyatın tərəqqisi və modern sahibkarlıq mexanizmlərinin icra olunması əsasında əvəzolunmazdır. Gənclərin müxtəlif yanaşma tərzi və riskə meyilli baxışı onları yenilikçi və startap istiqamətində daha çevik və müvəffəqiyyətli edir. Əsasən, avadanlıq və məlumat əsrində gənclər olduqca fəal qaydada beynəlxalq bazarlara inteqrasiya və rəqəmsal platformalar üzərindən qlobal iqtisadi münasibətlər yarada bilirlər.
Açar sözlər: gənclik, iqtisadiyyat, sahibkarlıq, innovasiya, iqtisadi inkişaf