Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
Jalə İlham qızı Əzizova
Bakı, Azərbaycan
ms.gulnar_babayeva@mail.ru

BİZNES STRATEGİYASINDA İNNOVASİYALARIN İDARƏ EDİLMƏSİ
Xülasə
İnnovasiya strategiyasında “fərqliləşmə” təmin edəcək addımlar müəyyən edilməli və bu addımları atmaq üçün lazım olan tədbirlər də strategiyanı açıq şəkildə dəstəkləməlidir. Məqalədə qeyd olunur ki, müəssisənin bütün vahidləri isə innovasiya strategiyasının həyata keçirilməsində məsul olmalıdır. Bu səbəblə, strategiyanın əlaqədar vahidlər arasında qarşılıqlı təsir yaratmağı hədəfləyərək hazırlanması böyük əhəmiyyət daşıyır. İnnovasiyanın xüsusilə sistematik ekoloji analizdən sonra gələcəyə yönəlmiş dəyişmələri, istehlakçı davranışlarını və texnoloji inkişafları izləyərək strategiya inkişaf etdirən, yəni xarici mərkəzli prosesi izləyən müəssisələrdə daha ön plana çıxdığı görünür.
Açar sözlər: biznes, innovasiya, idarəçilik, müəssisə, rəqabət, məhsul

Management of innovations in business strategy
Summary
The innovation strategy should identify steps that will ensure “differentiation” and the measures needed to take these steps should clearly support the strategy. The article notes that all units of the enterprise should be responsible for the implementation of the innovation strategy. For this reason, it is important to develop a strategy aimed at creating interactions between the relevant units. Innovation seems to come to the fore, especially in enterprises that develop strategies by tracking future changes, consumer behavior, and technological developments after a systematic environmental analysis.
Key words: business, innovation, management, enterprise, competition, product

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [153.94 Kb] (yüklənib: 277)


Baxış: 572
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az