Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/145-149

Elena Osmanova

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

magistrant

[email protected]


TURİZM MARKETİNQİNİN PROBLEMLƏRİ


Xülasə

Turizm marketinqi potensial səyahətçilər üçün destinasiyaların, görməli yerlərin və xidmətlərin təbliğini əhatə edən mürəkkəb və dinamik bir prosesdir. Turistlərin cəlbi və turizm müəssisələrinin inkişafı üçün müasir marketinq strategiyalarından istifadə vacibdir. Son illərdə turizm sənayesi onun böyüməsinə və davamlılığına təsir edən bir neçə marketinq problemi ilə üzləşmişdir. Bu məqalədə biz turizm marketinqinin bəzi əsas problemlərini və onların potensial həll yollarını müzakirə edəcəyik.

Açar sözlər: turizm, marketinq, potensial, problem, xidmət


Elena Osmanova

Azerbaijan Tourism and Management University

master student

[email protected]


Problems of tourism marketing


Abstract

Tourism marketing is a complex and dynamic process that involves promoting destinations, attractions and services to potential travelers. It is important to use modern marketing strategies to attract tourists and develop tourism enterprises. In recent years, the tourism industry has faced several marketing challenges that have affected its growth and sustainability. In this article, we will discuss some of the main challenges of tourism marketing and their potential solutions.

Keywords: tourism, marketing, potential, problem, service


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [420,06 Kb] (yüklənib: 25)


Baxış: 155
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]