Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/178-183

Murad Əhmədov 

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

magistrant 

[email protected]


CƏMİYYƏT VƏ DÖVLƏT ARASINDA KOMMUNİKASİYALARIN QURULMASINDA KÜTLƏVİ İNFORMASİYA VASİTƏLƏRİNİN ROLU


Xülasə

Bu gün biz ünsiyyət əsrində yaşayırıq. Kommunikasiya vasitələrinin sürətli inkişafı medianın həyatın bütün sahələrində təsirli olmasına şərait yaratmışdır. Rabitə vasitələrinin texnoloji inkişafı prosesində mədəniyyət ünsiyyət vasitələri vasitəsilə mümkün qədər kütləviləşmiş və sənayeyə çevrilmişdir. Bu vəziyyət qədim dövrlərlə müqayisədə xalq mədəniyyətinin əhəmiyyətini və effektivliyini artırmışdır. Bu prosesə paralel olaraq inkişaf etməkdə olan ölkələrdə siyasətə yönəlmə fenomeni ilə də rastlaşırıq. Bu kontekstdə dinin populyar mədəniyyətə təsiri də artıb. Siyasət ünsiyyət vasitələri ilə daha geniş auditoriyaya göründü. Bundan başqa, mediada geniş şəkildə təmsil olunması siyasətin “məşhur” təzahürlərini cəmiyyətdə təsirli etməyə başlayıb.

Açar sözlər: toplum, media, ünsiyyət, siyasət, populyar, mədəniyyət


Murad Ahmadov 

Azerbaijan Tourism and Management University

master student 

[email protected]


The role of mass media in building communication between society and the state


Abstract

Today we live in the age of communication. The rapid development of means of communication has created conditions for media to be effective in all areas of life. In the process of technological development of means of communication, culture has become massified and industrialized as much as possible through means of communication. This situation increased the importance and effectiveness of folk culture compared to ancient times. Parallel to this process, we also encounter the phenomenon of returning to policy in developed countries. In this context, the influence of policy on popular culture has also increased. Politics became visible to a wider audience through the medium of communication. In addition, the widespread representation of politics in the media has begun to make the "popular" manifestations of religion effective in society.

Keywords: society, media, communication, policy, popular, culture


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [430,97 Kb] (yüklənib: 4)


Baxış: 102
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]