Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/178-183

Murad Əhmədov 

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

magistrant 

muradahmadov103@gmail.com


CƏMİYYƏT VƏ DÖVLƏT ARASINDA KOMMUNİKASİYALARIN QURULMASINDA KÜTLƏVİ İNFORMASİYA VASİTƏLƏRİNİN ROLU


Xülasə

Bu gün biz ünsiyyət əsrində yaşayırıq. Kommunikasiya vasitələrinin sürətli inkişafı medianın həyatın bütün sahələrində təsirli olmasına şərait yaratmışdır. Rabitə vasitələrinin texnoloji inkişafı prosesində mədəniyyət ünsiyyət vasitələri vasitəsilə mümkün qədər kütləviləşmiş və sənayeyə çevrilmişdir. Bu vəziyyət qədim dövrlərlə müqayisədə xalq mədəniyyətinin əhəmiyyətini və effektivliyini artırmışdır. Bu prosesə paralel olaraq inkişaf etməkdə olan ölkələrdə siyasətə yönəlmə fenomeni ilə də rastlaşırıq. Bu kontekstdə dinin populyar mədəniyyətə təsiri də artıb. Siyasət ünsiyyət vasitələri ilə daha geniş auditoriyaya göründü. Bundan başqa, mediada geniş şəkildə təmsil olunması siyasətin “məşhur” təzahürlərini cəmiyyətdə təsirli etməyə başlayıb.

Açar sözlər: toplum, media, ünsiyyət, siyasət, populyar, mədəniyyət


Murad Ahmadov 

Azerbaijan Tourism and Management University

master student 

muradahmadov103@gmail.com


The role of mass media in building communication between society and the state


Abstract

Today we live in the age of communication. The rapid development of means of communication has created conditions for media to be effective in all areas of life. In the process of technological development of means of communication, culture has become massified and industrialized as much as possible through means of communication. This situation increased the importance and effectiveness of folk culture compared to ancient times. Parallel to this process, we also encounter the phenomenon of returning to policy in developed countries. In this context, the influence of policy on popular culture has also increased. Politics became visible to a wider audience through the medium of communication. In addition, the widespread representation of politics in the media has begun to make the "popular" manifestations of religion effective in society.

Keywords: society, media, communication, policy, popular, culture



Baxış: 233