Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/92/47-52

Irada Mammadova

Baku Engineering University

imemmedova@beu.edu.az



CRITICAL PEDAGOGY: GURANTEE OF QUALITY EDUCATION


Abstract

One of the most important goals of teaching in the 21st century is the development of students' critical thinking skills and thus, create well-rounded, globally-minded citizens for the society.  Critical pedagogy is a vital learning strategy designed to strengthen students' skills in analysis, assessment and reconstruction. Teachers are busy in the classroom today; they are preparing the student for high-stakes challenges. As a result, teaching is more often focused on testing rather than knowledge. This article aims to draw attention to the concept of critical pedagogy, the importance of applying critical strategies in the classroom and how these teaching methods positively influence students' thinking and learning. Finally, the paper argues that classroom teachers should use critical pedagogy in the classroom to prepare students to acquire critical thinking skills and help create a just society.

Keywords: critical pedagogy, critical thinking, education, student, quality, strategy 


İradə Məmmədova                                                                                                 Bakı Mühəndislik Universiteti 

imemmedova@beu.edu.az



Tənqidi pedaqogika: keyfiyyətli təhsilin təminatı


Xülasə

XXI əsrdə təhsilin ən mühüm məqsədlərindən biri tələbələrin tənqidi düşünmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək və beləliklə, cəmiyyət üçün hərtərəfli, qlobal düşüncəli vətəndaşlar yetişdirməkdir. Tənqidi Pedaqogika tələbələrin təhlil, qiymətləndirmə və yenidənqurma bacarıqlarını gücləndirmək üçün nəzərdə tutulmuş mühüm öyrənmə strategiyasıdır. Müəllimlər bu gün sinifdə məşğuldur; tələbəni ciddi sınaqlara hazırlayırlar. Nəticə etibarı ilə, tədris bilik əldə etməkdən daha çox sınaqdan keçir. Bu məqalə diqqəti tənqidi pedaqogika anlayışına, sinifdə tənqidi strategiyaların tətbiqinin əhəmiyyətinə və bu tədris metodlarının şagirdin təfəkkür və öyrənməsinə necə müsbət təsir etdiyinə yönəltmək məqsədi daşıyır. Nəhayət, məqalə iddia edir ki, sinif müəllimləri tələbələri tənqidi düşünmə bacarıqları əldə etməyə hazırlamaq və ədalətli cəmiyyətin yaradılmasına kömək etmək üçün sinifdə tənqidi pedaqogikadan istifadə etməlidirlər.

Açar sözlər: tənqidi pedaqogika,tənqidi düşüncə, təhsil, tələbə, keyfiyyət, strategiya




MƏQALƏNİ YÜKLƏ [391.08 Kb] (yüklənib: 29)


Baxış: 538
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az