DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/99/48-53
Gülarə Quliyeva
AMEA İ.Nəsimi adına Dilçilik İnstitutu
dissertant
ms.glary@rambler.ru
METAFORA KOQNİTİV DİLÇİLİK NÖQTEYİ-NƏZƏRİNDƏN
Xülasə
Dilçilik tarixində bir anlayış kimi meydana çıxdığı dövrdən indiyə qədər özündə ehtiva etdiyi məzmun-mündəricə etibarilə metafora çox geniş dəyişikliklərə məruz qalmış, müxtəlif tarixi inkişaf mərhələlərində ona müxtəlif yanaşmalar mövcud olmuşdur. Əgər əvvəllər metaforaya, ənənəvi olaraq, dil sistemində çoxmənalılığın inkişaf mexanizmi və üslubi məcaz kimi yanaşılırdısa, hazırda metafora, ilk növbədə, dildə informasiyanın strukturlaşması vasitəsi kimi, gerçəkliyin obrazlı qavranılmasını əks etdirən, dünyanın metaforik mənzərəsinin milli spesifikasını üzə çıxaran koqnitiv instrument kimi tədqiq edilir. Müasir dövrdə linqvistik-üslubi, struktur-semantik və koqnitiv istiqamətlər metafora hadisəsinin öyrənilməsinin əsas istiqamətləri kimi diqqəti cəlb edir. Bu fakt metaforanı məcaz kimi, nominasiya vasitəsi kimi, eləcə də dünyanın dil mənzərəsini yaratma vasitəsi kimi nəzərdən keçirməyə imkan verir.
Açar sözlər: metafora, koqnitiv dilçilik, üslubi məcaz, çoxmənalılıq, struktur-semantik istiqamət
Gulara Guliyeva
ANAS Institute of Linguistics named after I.Nasimi
PhD student
ms.glary@rambler.ru
Metaphor from the point of view of cognitive linguistics
Abstract
Linguistics until now, the content it contains-the metaphor has undergone very wide changes, there have been different approaches to it at different stages of historical development. If earlier metaphor was traditionally treated as a mechanism for the development of polysemy in the language system and as a stylistic metaphor, now metaphor is studied primarily as a means of structuring information in the language, as a cognitive instrument that reflects the figurative perception of reality and reveals the National specificity of the metaphorical picture of the world. In modern times, linguistic-stylistic, structural-semantic and cognitive directions attract attention as the main directions of studying the phenomenon of metaphor. This fact makes it possible to consider metaphor as a metaphor, as a means of nomination, as well as as a means of creating a linguistic picture of the world.
Keywords: metaphor, cognitive linguistics, stylistic metaphor, polysemy, structural-semantic direction