DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/99/115-119
Xumar Əhədzadə
Bakı Dövlət Universiteti
bakalavr
MENECMENTDƏ EFFEKTİV İDARƏETMƏ
Xülasə
Menecment-idarəetmə biznesin idarə edilməsi prosesinin planlaşdırılması, təşkili, istiqamətləndirilməsi və nəzarət edilməsi prosesidir. Rəhbərlik biznesin məqsədlərini müəyyən edir, bu məqsədlərə çatmaq üçün hansı strategiyanın izlənəcəyini planlaşdırır və bu planı həyata keçirməklə biznesin resurslarından səmərəli istifadə edir. O, həmçinin kadrların idarə edilməsi, maliyyə menecmenti, istehsal prosesləri, marketinq və satış kimi biznesin bütün funksiyalarını əlaqələndirir. Rəhbərlik biznesin fəaliyyətinə nəzarət edir və lazım gəldikdə düzəldici tədbirlər görməklə biznesin səmərəliliyini artırır.
Açar sözlər: menecment, rəhbər, biznes, funksiya, plan
Khumar Ahadzadeh
Baku State University
undergraduate
xumarehedzadee@gmail.com
Effective execution in management
Abstract
Management is the process of planning, organizing, directing and controlling the business management process. Management defines the goals of the business, plans what strategy to follow to achieve these goals, and effectively uses the resources of the business by implementing this plan. It also coordinates all functions of the business such as personnel management, financial management, production processes, marketing and sales. Management monitors business performance and improves business efficiency by taking corrective action as needed.
Keywords: management, leadership, business, function, plan