Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/101/170-175

Azər Kərimov

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti 

magistrant

[email protected]


AZƏRBAYCANDA ELEKTRON TİCARƏTİN MÜSBƏT VƏ MƏNFİ CƏHƏTLƏRİ


Xülasə

Elektron ticarətin tarixi yalnız təxminən iki onillik intensiv inkişafı əhatə edir ki, bu da iqtisadiyyatın digər sahələrinin tarixi ilə müqayisədə az bir zaman dövrü kimi görünür. Elektron ticarətin ilk sistemləri və üsulları aviabiletlərin, plastik kartların satışının avtomatlaşdırılması texnologiyalarının yaranmasına və avtomatlaşdırılmış müəssisə resurslarının idarə edilməsi sistemlərinin qurulmasına borcludur.mElektron ticarət internet texnologiyalarından istifadə etməklə pul qazanma prosesidir və ya malların seçilməsi və sifarişinin kompüter şəbəkələri vasitəsilə həyata keçirildiyi, alıcı ilə təchizatçı arasında ödənişlərin isə elektron sənədlərdən istifadə olunmaqla həyata keçirildiyi məhsul tədarükü formasıdır. Məqalədə elektron ticarət anlayışı, elektron ticarətin Azərbaycandakı mənfi və müsbət cəhətləri araşdırılmışdır.

Açar sözlər: Elektron ticarət, Azərbaycan, iqtisadiyyat, ödəniş, plastik kart


Azer Kerimov

Azerbaijan State University of Economics 

master student

[email protected]


Positive and negative aspects of electronic commerce in Azerbaijan


Abstract

The history of e-commerce covers only about two decades of intensive development, which seems like a small period of time compared to the history of other areas of the economy. The first systems and methods of electronic commerce are responsible for the creation of technologies for automating the sale of air tickets, plastic cards, and the establishment of automated enterprise resource management systems. Electronic commerce is the process of making money using Internet technologies, or in which the selection and ordering of goods is carried out through computer networks, and payments are made between the buyer and the supplier. And it is a form of product supply that is carried out using electronic documents. The purpose of the article is to examine the negative and positive aspects of electronic commerce in Azerbaijan.

Keywords: Electronic commerce, Azerbaijan, economy, payment, plastic card

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [671,23 Kb] (yüklənib: 26)

Baxış: 61
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]