Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/102/72-77

Sevda Məsimzadə

Bakı Dövlət Universiteti

dissertant 

sevdamesimzade@mail.ru


EMOSİONAL SÜNİ İNTELLEKT VƏ ÜNSİYYƏT


Xülasə

Emosional Süni İntellekt (ESI), insan emosiyalarını anlamaq, təhlil etmək və hətta bəzən emosional cavablar vermək üçün istifadə olunan texnologiyalardır. Bu texnologiyalar geniş spektrumdakı mətn, səs və görüntü məlumatını işləyərək insanların emosional durumlarını müəyyənləşdirir və onlara cavab verir. 

Ünsiyyət isə insanlar arasında məlumat mübadiləsini nəzərdə tutan bir prosesdir. Emosional süni intellekt, bu məlumat mübadiləsini daha səmimi və effektiv hala gətirmək üçün insan emosiyalarını anlamaq və onlara cavab vermək üçün istifadə edilir.

Yəni, ESI, insanların emosional tənəzzül və həyəcanlarını anlamaq üçün texnologiyalardır və bu anlayışa əsasən müəyyən reaksiyalar və cavablar təyin edir. Bu, müştərilərlə, istifadəçilərlə, tələbələrlə və digər insanlarla daha yaxşı və səmimi ünsiyyət qurmağa kömək edir.

Açar sözlər: əlaqə, məlumat mübadiləsi, daxilən, effektiv, reaksiyalar


Sevda Masimzadeh

Baku State University

PhD student

sevdamesimzade@mail.ru


Emotional artificial intelligence and communication


Abstract

Emotional Artificial Intelligence (EAI) is a technology used to understand, analyze, and sometimes even respond to human emotions. These technologies process a wide range of text, voice, and image data to determine people’s emotional states and provide responses. 

Communication, on the other hand, is a process that aims to exchange information between people. Emotional artificial intelligence is used to understand human emotions and respond to them to make this information exchange more sincere and effective.

So, EAI technologies are technologies used to understand human emotional inclinations and excitations, and based on this understanding, determine certain reactions and responses. This helps to establish better and more sincere communication with clients, users, students, and other people.

Keywords: communication, exchange information, sincere, effective, reactions

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [688.63 Kb] (yüklənib: 38)


Baxış: 229
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az