DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/102/122-127
Nurlana Tağıyeva
Xəzər Universiteti
magistrant
tagiyevanurlana34@gmail.com
TƏHSİL SEKTORUNUN DİNAMİKLƏRİ VƏ TƏHSİLDƏ MARKETİNQ STRATEGİYALARI
Xülasə
İstənilən müəssisədə marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi və onun tərkib hissəsi kimi strategiyanın işlənib hazırlanması marketinq kompleksinin elementlərinin əlaqələndirilməsi vasitəsilə təmin olunur. Belə ki, ilk növbədə istehlakçıya-təhsil alan fərdlərin tələbatına uyğun olaraq hansı xidmətin lazım olacağı dəqiqləşdirilir, daha sonra bu xidmətin keyfiyyətinə, onun bölüşdürülməsi və satışına – yəni təhsil alana çatdırılmasına, eyni zamanda məhsulun qiymətinə və onun satışının stimullaşdırılmasına və reklamına aydınlıq gətirilir. Bu sferada marketinq fəaliyyətinin icra olunmasında həm də nəzarət funksiyası icra olunmalıdır. Məqalədə təhsil sektorunun dinamikləri araşdırılır və təhsildə marketinq strategiyaları təhlil predmetinə çevrilir.
Açar sözlər: təhsil, marketinq, strategiya, istehlakçı, müəssisə
Nurlana Taghiyeva
Khazar University
master student
tagiyevanurlana34@gmail.com
Dynamics of the education sector and marketing strategies in education
Abstract
The implementation of marketing activities in any enterprise and the development of a strategy as a part of it is ensured by coordinating the elements of the marketing complex. So, first of all, it is specified what service will be needed according to the needs of the consumer-educated individuals, then the quality of this service, its distribution, and sale - that is, its delivery to the student, and at the same time the price of the product and the stimulation and advertising of its sale are clarified. The control function should also be performed in the implementation of marketing activities in this sphere. The article examines the dynamics of the education sector and analyzes marketing strategies in education.
Keywords: education, marketing, strategy, consumer, enterprise