Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/103/95-100

Yusif Guluzade

 Baku Business University

 master student

yusif.guluzadeh1@outlook.com


REGULATION AND OPTIMAL ASSESSMENT OF CONSUMER BEHAVIOR IN THE "BAZAR STORE" CHAIN OF STORES IN THE FIELD OF RETAIL TRADE


Abstract

The right choice of competitive strategy is very important in the development of retail business. In this respect, understanding the nature of competition is important. One of the basic tasks of business is to closely monitor competition and develop strategies that can affect the relationship between them. Often, marketing strategies are used in competition with aggressive strategies. A frequently used phrase is derived from a military experience. Companies must consider a variety of factors when formulating their competitive strategies. These include the company’s objectives and resources, managers’ awareness of risks, the market environment, and the company’s position within the market. Companies must consider a variety of factors when defining their competitive strategy, including the company’s objectives and resources, managers’ risk perceptions, the market environment, and the company’s position in this market.

Keywords: consumer behavior, competition strategies, sales management, retail trade area, entrepreneurship


Yusif Quluzadə

 Bakı Biznes Universiteti

 magistrant

 yusif.guluzadeh1@outlook.com


Pərakəndə ticarət sahəsi üzrə “Bazar Store” mağazalar şəbəkəsində istehlakçı 

davranışının tənzimlənməsi və optimal qiymətləndirilməsi


Xülasə

Rəqabət strategiyasının düzgün seçilməsi pərakəndə ticarətin inkişafında mühüm rol oynayır. Bu nöqteyi-nəzərdən rəqabətin mahiyyətini anlamaq vacibdir. Marketinqin əsas funksiyalarından biri rəqabəti diqqətlə izləmək və rəqiblərə qarşı effektiv fəaliyyət təşkil etməkdir. Marketinq elmi rəqabət sahəsində döyüş meydanının taktikalarını geniş istifadə edir. Tez-tez eşitdiyimiz ifadə hərbi sahədə ilk dəfə istifadə edilmiş sözdür. Şirkətlər rəqabət strategiyalarını müəyyən edərkən bir neçə faktoru nəzərə almalıdırlar. Bu amillər şirkətin hədəf və resurslarını, menecerlərin risk qavrayışlarını, bazarın strukturunu və şirkətin bu bazardakı mövqeyini əhatə edir. Şirkətlər rəqabət strategiyalarını müəyyən edərkən bir neçə faktoru nəzərə almalıdırlar. Bu amillər şirkətin hədəf və resurslarını, menecerlərin risk qavrayışlarını, bazarın strukturunu və şirkətin bu bazardakı mövqeyini əhatə edir. 

Açar sözlər: istehlakçı davranışı, rəqabət strategiyaları, satışın idarə edilməsi, pərakəndə ticarət sahəsi, sahibkarlıq

   
MƏQALƏNİ YÜKLƏ [460.66 Kb] (yüklənib: 31)

Baxış: 111
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az