DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/103/132-139
Qorxmaz Hüseynov
Naxçıvan Dövlət Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
Şəhriyar Camalzadə
Naxçıvan Dövlət Universiteti
magistrant
İsgəndər Mehdiyev
Naxçıvan Dövlət Universiteti
Rafiq Quliyev
Təbii Ehtiyatlar İnstitutu
qraf1945@mail.ru
Nazilə Mahmudova
Təbii Ehtiyatlar İnstitutu
nazile.mahmudova.2017@mail.ru
KİMYANIN TƏDRİSİ PROSESİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN ELMİ-TƏDQİQAT FƏALİYYƏTİNİN TƏŞKİLİNİN XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə
Məqalədə kimyanın tədrisi prosesində şagirdlərin elmi-tədqiqat fəaliyyətinin təşkilinin xüsusiyyətləri araşdırılmış, eksperiment nəticəsində əldə edilmiş faktların təhlili, onların nəzəri izahı və ümumiləşdirilməsi aparılmışdır. Orta (tam) ümumtəhsil məktəblərinin baza səviyyəsində kimyanın öyrənilməsində qarşıda duran məqsədlər və kimyəvi tədqiqatın mahiyyətini anlamağa imkan verən müəyyən bacarıqların formalaşması yolları müəyyən edilmişdir. Müəyyən edilmişdir ki, kimya dərslərində tədqiqat işi vərdişlərinə yiyələnmək üçün əsas yük eksperimental tapşırığın, hesablama hissəsinin, elmi fərziyyənin və nəticələrin formalaşdırılmasından ibarət olan laboratoriya təcrübələrinə düşür. Kimyanın tədrisində istifadə olunan müxtəlif tədqiqat metodları sistemləşdirilmiş və şagirdlərin bilik və bacarıqlarının inkişafına kömək edən metodologiya hazırlanmışdır.
Açar sözlər: kimyəvi biliklər, elmi-tədqiqat fəaliyyəti, məqsədlər, nümayiş təcrübəsi, laboratoriya təcrübəsi, bacarıq
Gorkhmaz Huseynov
Nakhchivan State University
Doctor of Philosophy in Chemistry
Shahriyar Jamalzade
Nakhchivan State University
master student
camalzadsehriyar@gmail.com
Isgandar Mehdiyev
Nakhchivan State University
Rafig Guliyev
Institute of Natural Resources
qraf1945@mail.ru
Nazila Mahmudova
Institute of Natural Resources
nazile.mahmudova.2017@mail.ru
Characteristics of the organization of research activities of students in
the process of teaching chemistry
Abstract
In the article, in the process of teaching chemistry, the features of the organization of students' research activities are investigated, the facts obtained as a result of the experiment are analyzed, and their theoretical explanation and generalization is carried out. The goals of studying chemistry at the basic level of secondary (complete) general education school and ways of developing certain skills that allow one to understand the essence of chemical research are determined. It has been determined that the main burden of acquiring research skills in chemistry lessons falls on laboratory experiments, which consist of an experimental task, a calculation part, the formulation of a scientific hypothesis and obtaining results. Various research methods used in teaching chemistry have been systematized, and a methodology has been developed to promote the development of students' knowledge and skills.
Keywords: chemical knowledge, research activity, goals, demonstration experience, laboratory experience, skill