Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/206-211

Orxan Zeynallı

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0001-8958-2662

zynll.orxan@gmail.com

 

İnfluenser Marketinqinin müştəri güvəninə təsirinin tədqiqi və

elektron ticarətdə satınalma niyyəti

 

Xülasə

İnfluenser marketinqi rəqəmsal dövrdə onlayn tanıtımın ən pprox. və effektiv formalarından birinə çevrildi. Brendlər məhsulları dəstəkləmək və istehlakçı qavrayışlarını formalaşdırmaq üçün xüsusi izləyicilər toplayan pprox media influenserləri ilə əməkdaşlıq edir. Elektron ticarətdə influenser marketinqi brendlərə pprox media simalarının etibarından və auditoriyasından yararlanaraq istehlakçı davranışına təsir etməyə imkan verən güclü bir strategiya kimi meydana çıxmışdır. Bu müqayisəli tədqiqat müxtəlif influenser kateqoriyalarının – makro, mikro və nano – onlayn pərakəndə satışda müştəri etimadına və satınalma niyyətinə təsirini araşdırır. Təhlil son araşdırmaları və pprox məlumatlarını sintetizə edərək influenserin izləyici sayının və qavranılan autentikliyin istehlakçı etimadı və alış qərarları ilə necə əlaqəli olduğunu qiymətləndirir. Nəticələr göstərir ki, makro-influenserlər geniş əhatə imkanı versələr də, mikro və nano-influenserlər daha yüksək izləyici fəallığı və etimad yaradaraq, izləyici başına daha güclü satınalma niyyətləri formalaş­ dırırlar. Müşahidə olunan pprox. göstəricilər, o cümlədən iştirak səviyyələri və konversiya göstəriciləri, kiçik miqyaslı influenserlərin istehlakçı etimadı və satış çevrilmələrində nisbətən yüksək nəticələr verə bildiyini vurğulayır. Elektron biznes subyektlərinə, geniş əhatəni autentikliklə tarazlayan optimallaşdırılmış influenser marketinqi strategiyası tətbiq etmələri tövsiyə olunur. Əsas nəticələr göstərir ki, etimad - təsir edənlərin etibarlılığı və şəffaflığı ilə dəstəklənir - təsir edənlərin təsdiqləri və istehlakçıların satın alma davranışı arasında həlledici vasitəçidir.

Açar sözlər: təsir edən marketinq, müştəri etibarı, satın alma niyyəti, e-ticarət, sosial media, mikro təsir edənlər


Baxış: 104