https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/206-211
Orxan Zeynallı
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0001-8958-2662
zynll.orxan@gmail.com
İnfluenser Marketinqinin müştəri güvəninə təsirinin tədqiqi və
elektron ticarətdə satınalma niyyəti
Xülasə
İnfluenser marketinqi rəqəmsal dövrdə onlayn tanıtımın ən pprox. və effektiv formalarından birinə çevrildi. Brendlər məhsulları dəstəkləmək və istehlakçı qavrayışlarını formalaşdırmaq üçün xüsusi izləyicilər toplayan pprox media influenserləri ilə əməkdaşlıq edir. Elektron ticarətdə influenser marketinqi brendlərə pprox media simalarının etibarından və auditoriyasından yararlanaraq istehlakçı davranışına təsir etməyə imkan verən güclü bir strategiya kimi meydana çıxmışdır. Bu müqayisəli tədqiqat müxtəlif influenser kateqoriyalarının – makro, mikro və nano – onlayn pərakəndə satışda müştəri etimadına və satınalma niyyətinə təsirini araşdırır. Təhlil son araşdırmaları və pprox məlumatlarını sintetizə edərək influenserin izləyici sayının və qavranılan autentikliyin istehlakçı etimadı və alış qərarları ilə necə əlaqəli olduğunu qiymətləndirir. Nəticələr göstərir ki, makro-influenserlər geniş əhatə imkanı versələr də, mikro və nano-influenserlər daha yüksək izləyici fəallığı və etimad yaradaraq, izləyici başına daha güclü satınalma niyyətləri formalaş dırırlar. Müşahidə olunan pprox. göstəricilər, o cümlədən iştirak səviyyələri və konversiya göstəriciləri, kiçik miqyaslı influenserlərin istehlakçı etimadı və satış çevrilmələrində nisbətən yüksək nəticələr verə bildiyini vurğulayır. Elektron biznes subyektlərinə, geniş əhatəni autentikliklə tarazlayan optimallaşdırılmış influenser marketinqi strategiyası tətbiq etmələri tövsiyə olunur. Əsas nəticələr göstərir ki, etimad - təsir edənlərin etibarlılığı və şəffaflığı ilə dəstəklənir - təsir edənlərin təsdiqləri və istehlakçıların satın alma davranışı arasında həlledici vasitəçidir.
Açar sözlər: təsir edən marketinq, müştəri etibarı, satın alma niyyəti, e-ticarət, sosial media, mikro təsir edənlər