DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/114/59-63
Münojat Umaraliyeva
Fərqanə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0003-7378-3237
umunojat1@gmail.com
İngilis dili öyrənənlərin səlahiyyətləndirilməsi: Özünütəlim və mədəniyyətlərarası kompetensiyanın kəsişməsi
Xülasə
Qloballaşan dünyada Xarici Dil kimi İngilis dili (EFL) öyrənənlər yalnız dil bacarıqlarını deyil, həm də müxtəlif ünsiyyət kontekstlərində uğurla fəaliyyət göstərmək üçün mədəniyyətlərarası kompetensiyanı (ICC) inkişaf etdirməlidirlər. Bu tədqiqat Özünütəlim (SDL) və ICC-nin kəsişməsini araşdıraraq, müstəqil öyrənmə strategiyalarının mədəniyyətlərarası ünsiyyət bacarıqlarını artırmadakı rolunu vurğulayır. Fərqanə Dövlət Universitetində aparılan bu araşdırma müsahibələr, fokus qruplar və reflektiv gündəliklər vasitəsilə keyfiyyətli məlumat toplanmasını əhatə etmiş, SDL yanaşmalarının ICC inkişafına təsirini təhlil etmişdir. Nəticələr göstərir ki, məqsədqoyma, müstəqil araşdırma və rəqəmsal alətlər öyrənənlərin mədəniyyətlərarası fərqindəliyini və uyğunlaşma bacarıqlarını əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Bununla belə, yerli danışıqçılarla məhdud təmas və motivasiya problemləri kimi çətinliklər mövcuddur. Araşdırma, ICC inkişafını dəstəkləmək üçün SDL prinsiplərinin və rəqəmsal resursların rəsmi EFL tədrisinə inteqrasiyasının vacibliyini vurğulayır. Texnoloji yeniliklərdən və sistemli özünütəlim strategiyalarından istifadə etməklə, müəllimlər tələbələri qloballaşan dünyada effektiv mədəniyyətlərarası ünsiyyət üçün zəruri bacarıqlarla təchiz edə bilərlər.
Açar sözlər: özünütəlim, mədəniyyətlərarasi kompetensiya, xarici dil kimi ingilis dili, müstəqil öyrənmə, efl-də rəqəmsal alətlər, mədəniyyətlərarasi fərqindəlik, dil təhsili, virtual mübadilə, öyrənən avtonomiyasi, mədəniyyətlərarasi ünsiyyət