Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/110/22-26

Türkan İsmayıllı

Naxçıvan Dövlət Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0009-1687-6203

ismayilliturkanmehrac@gmail.com

 

İngilis dilinin tədrisində tələbələrin şifahi ünsiyyət bacarıqlarının

və nitq etiketinin inkişafı

 

Xülasə

Bu məqalə ingilis dilinin tədrisində şifahi ünsiyyət tədqiqatlarını, onun gündəlik insan həyatında əhəmiyyətini və zəruriliyini araşdırır. Məqalədə göstərilir ki, müəllim şagirdlərə şifahi ünsiyyət bacarıqlarını təkmilləşdirmək və inkişaf etdirmək üçün necə kömək etməlidir. Bunun üçün ingilis dilinin tədrisində, xüsusən də tələbələrin şifahi ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün istifadə etməli olduğumuz üsullarla bağlı bəzi faydalı, təsirli üsul və üsullar göstərilib və təsvir edilib. Seçilmiş mövzu şifahi ünsiyyət və nitq etiketinin insanın uğurlu həyatında əsas yer tutması ilə əlaqədardır; buna görə də bir çox tədqiqatçı və məqalə oxucuları bu mövzu ilə maraqlanır. Nitq etiketi dünyanın linqvistik mədəni mənzərəsinin tərkib hissəsi olmaqla yanaşı, nitq etiketinə sahib olmaq və başa düşmək də insanların davranışından asılıdır. Xarici dil öyrənilməsində nitq etiketi xüsusi yer tutur.

Açar sözlər: ingilis dili, şifahi ünsiyyət, bacarıqlar, dil öyrətmə, nitq etiketi, öyrənmə, etika


Baxış: 584