https://doi.org/10.36719/2663-4619/110/22-26
Türkan İsmayıllı
Naxçıvan Dövlət Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0009-0009-1687-6203
ismayilliturkanmehrac@gmail.com
İngilis dilinin tədrisində tələbələrin şifahi ünsiyyət bacarıqlarının
və nitq etiketinin inkişafı
Xülasə
Bu məqalə ingilis dilinin tədrisində şifahi ünsiyyət tədqiqatlarını, onun gündəlik insan həyatında əhəmiyyətini və zəruriliyini araşdırır. Məqalədə göstərilir ki, müəllim şagirdlərə şifahi ünsiyyət bacarıqlarını təkmilləşdirmək və inkişaf etdirmək üçün necə kömək etməlidir. Bunun üçün ingilis dilinin tədrisində, xüsusən də tələbələrin şifahi ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün istifadə etməli olduğumuz üsullarla bağlı bəzi faydalı, təsirli üsul və üsullar göstərilib və təsvir edilib. Seçilmiş mövzu şifahi ünsiyyət və nitq etiketinin insanın uğurlu həyatında əsas yer tutması ilə əlaqədardır; buna görə də bir çox tədqiqatçı və məqalə oxucuları bu mövzu ilə maraqlanır. Nitq etiketi dünyanın linqvistik mədəni mənzərəsinin tərkib hissəsi olmaqla yanaşı, nitq etiketinə sahib olmaq və başa düşmək də insanların davranışından asılıdır. Xarici dil öyrənilməsində nitq etiketi xüsusi yer tutur.
Açar sözlər: ingilis dili, şifahi ünsiyyət, bacarıqlar, dil öyrətmə, nitq etiketi, öyrənmə, etika