Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/98-105

Sevara Shermamatova

Fərqanə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-00040-5440-2950

UDK: 82-31:82(410+575.1):316.728-053.6

sevaraxonshermamatova@gmail.com

 

İngilis və özbək ədəbıyyatinda yeniyetmə obrazının müqayisəli təhlili

 

Xülasə

 

Bu tədqiqat ingilis və özbək ədəbiyyatında yeniyetmə obrazlarının təsvirini araşdırır, yeniyetmələrin təsvirində sosial-mədəni nümunələri müəyyən etmək üçün həm klassik, həm də müasir əsərləri təhlil edir. Seçilmiş ədəbi əsərlərin sistemli məzmun təhlili vasitəsilə tədqiqat bu ədəbi ənənələrdə yeniyetmələrin təsvir edilməsində, xüsusilə ailə münasibətləri, sosial gözləntilər və şəxsiyyət formalaşması ilə bağlı əhəmiyyətli fərqləri müəyyən edir. Nəticələr göstərir ki, ingilis ədəbiyyatı tez-tez fərdiyyətçiliyi və ictimai normalara qarşı üsyanı vurğulayır, özbək ədəbiyyatı isə ailə əlaqələrini, mədəni irsi və kollektiv kimliyi vurğulamağa meyllidir. Bu fərqlər yeniyetməliyin ədəbi təsvirlərini formalaşdıran daha geniş mədəni dəyərləri və tarixi kontekstləri əks etdirir. Bu müqayisəli təhlil mədəniyyətlərarası ədəbi tədqiqatlara töhfə verir və müxtəlif cəmiyyətlərin yeniyetməlik dövrünü öz ədəbi ənənələri vasitəsilə necə konseptuallaşdırdığına dair anlayış təqdim edir.

Açar sözlər: yeniyetmə ədəbiyyatı, müqayisəli ədəbiyyat, mədəni kimlik, yetkinləşmə rəvayətləri, ingilis ədəbiyyatı, özbək ədəbiyyatı, yeniyetmə xarakteristikası, ədəbi təmsil, sosiomədəni kontekst, bildungsroman

 


Baxış: 320