DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/98-105
Sevara Shermamatova
Fərqanə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-00040-5440-2950
UDK: 82-31:82(410+575.1):316.728-053.6
sevaraxonshermamatova@gmail.com
İngilis və özbək ədəbıyyatinda yeniyetmə obrazının müqayisəli təhlili
Xülasə
Bu tədqiqat ingilis və özbək ədəbiyyatında yeniyetmə obrazlarının təsvirini araşdırır, yeniyetmələrin təsvirində sosial-mədəni nümunələri müəyyən etmək üçün həm klassik, həm də müasir əsərləri təhlil edir. Seçilmiş ədəbi əsərlərin sistemli məzmun təhlili vasitəsilə tədqiqat bu ədəbi ənənələrdə yeniyetmələrin təsvir edilməsində, xüsusilə ailə münasibətləri, sosial gözləntilər və şəxsiyyət formalaşması ilə bağlı əhəmiyyətli fərqləri müəyyən edir. Nəticələr göstərir ki, ingilis ədəbiyyatı tez-tez fərdiyyətçiliyi və ictimai normalara qarşı üsyanı vurğulayır, özbək ədəbiyyatı isə ailə əlaqələrini, mədəni irsi və kollektiv kimliyi vurğulamağa meyllidir. Bu fərqlər yeniyetməliyin ədəbi təsvirlərini formalaşdıran daha geniş mədəni dəyərləri və tarixi kontekstləri əks etdirir. Bu müqayisəli təhlil mədəniyyətlərarası ədəbi tədqiqatlara töhfə verir və müxtəlif cəmiyyətlərin yeniyetməlik dövrünü öz ədəbi ənənələri vasitəsilə necə konseptuallaşdırdığına dair anlayış təqdim edir.
Açar sözlər: yeniyetmə ədəbiyyatı, müqayisəli ədəbiyyat, mədəni kimlik, yetkinləşmə rəvayətləri, ingilis ədəbiyyatı, özbək ədəbiyyatı, yeniyetmə xarakteristikası, ədəbi təmsil, sosiomədəni kontekst, bildungsroman