DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/46/302-305
Ülviyyə Allahverdiyeva
Xəzər rayonu Buzovna qəsəbəsi 26 saylı məktəb
https://orcid.org/0009-0005-5263-7892
hacadag45@gmail.com
İnteraktiv dərs metodlarının Azərbaycan dili tədrisində rolu
Xülasə
İnteraktiv dərs metodları Azərbaycan dili tədrisində mühüm rol oynayır. Bu metodlar, şagirdlərin dərslərə daha fəal şəkildə qoşulmalarını təmin edir və onların dil biliklərini inkişaf etdirir. Tələbələr yalnız müəllimdən öyrənməkdənsə, öz fikirlərini ifadə edir, bir-biriləri ilə müzakirələr aparır və dilin müxtəlif aspektlərini əyləncəli və maraqlı şəkildə mənimsəyirlər. Bu yanaşma, tələbələr arasında qarşılıqlı əlaqə yaradır, dil öyrənmə prosesini daha təsirli edir və onların dil bacarıqlarını təkmilləşdirir.
İnteraktiv metodlar vasitəsilə Azərbaycan dili tədrisində qrup işləri və müzakirələr vacib yer tutur. Tələbələr birgə işləyərək dilin qrammatik və leksik xüsusiyyətlərini dərindən öyrənir, müxtəlif mövzular ətrafında fikir mübadiləsi apararaq anlayışlarını genişləndirirlər. Bu cür metodlar həmçinin şagirdlərin yaradıcı düşünmə və problem həll etmə bacarıqlarını inkişaf etdirir.
Rəqəmsal vasitələrin və texnologiyanın istifadəsi də interaktiv metodların mühüm bir hissəsidir. Müasir tədris vasitələri, onlayn oyunlar, interaktiv tətbiqlər və videolar şagirdlərin Azərbaycan dilini daha əyləncəli və effektiv şəkildə öyrənmələrinə imkan yaradır. Bu üsullar şagirdlərin diqqətini çəkir, onların marağını artırır və dil öyrənmə prosesini daha canlı edir.
Açar sözlər: yaradıcı düşünmə, rəqəmsal vasitələr, texnologiya, dilin qrammatik xüsusiyyətləri, leksik xüsusiyyətlər, özünü ifadə