https://doi.org/10.36719/2706-6185/43/85-91
Zaur Babayev
Bakı Dövlət Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
zaurbabayev58@gmail.com
https://orcid.org/0000-0001-5749-6922
Akif Babayev
Bakı Dövlət Universiteti
mirikrim55@gmail.com
https://orcid.org/0000-0001-5405-1880
Jurnalistikada robotlardan və süni intellektdən istifadə perspektivləri
Xülasə
Ultra sürətli internet və inanılmaz həcmdə mövcud məlumat dövründə səmərəlilik uğrunda mübarizə xüsusi formalar alır ‒ robotlar auditoriya üçün jurnalist döyüşləri sahəsinə daxil olur. İnformasiyanı mümkün qədər tez emal etməyə və insan mətnindən praktiki olaraq fərqlənməyən mətn yaratmağa qadir olan alqoritmlər artıq Forbes, The Guardian, Associated Press, Los Angeles Times və bir çox başqaları kimi media sənayesi nəhənglərində özünü təsdiqləyib.
Robotlaşdırma və süni intellekt (AI) bu gün yeni media ekosisteminin ayrılmaz hissəsidir. Bu məqalə texnologiyaların status-kvonunu və onların jurnalistikanın yenilənməsində və müasirləşdirilməsində rolunu təsvir etmək, robot texnikası və süni intellektin jurnalistika praktikasının dəyişməsinə təsiri haqqında məlumatları təqdim etmək, süni intellektin jurnalistikanın gələcəyinə potensial nəticələrini müəyyən etmək məqsədi daşıyır. Artan marağa baxmayaraq, AI-nin xəbər sənayesinə və informasiya mühitimizə təsiri hələ də yaxşı başa düşülməyib. Xəbər sənayesinin süni intellekt üçün texnoloji şirkətlərə güvənməsinin nəticələrinə də kifayət qədər diqqət yetirilməyib. Məqalədə AI-nin xəbər təşkilatlarında struktur təsirlərini nəzərə alaraq, redaksiya, kommersiya və texnoloji sahələrdə AI-dən istifadə araşdırılır. Məqalədə süni intellektin jurnalistlərin əməyini əvəz etməyəcəyi, təkmilləşəcəyi və süni intellektin peşəkar jurnalistika üçün təhlükə yaratmadığı qənaətinə gəlinir.
Açar sözlər: jurnalistikanın robotlaşdırılması, süni intellekt, jurnalistikada süni intellekt, avtomatlaşdırılmış jurnalistika, alqoritmik jurnalistika, jurnalist etikası