Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/168-176

İlahə Səidova

Xəzər Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0004-0095-168X

ilahe.seidova@gmail.com

 

Karyera mərkəzləri nə dərəcədə effektivdir? Azərbaycanda

universitetlərin akkreditasiya hesabatlarının təhlili

 

Xülasə

 

Bu tədqiqat Azərbaycanda universitetlərin karyera mərkəzlərinin tələbə və məzunların məşğulluq imkanlarını artırmaq qabiliyyətini qiymətləndirir. Təhlil 15 institusional akkreditasiya hesabatının məzmun analizinə əsaslanır. Araşdırma, universitetlərin “Karyera xidmətləri və məzunlarla davamlı əlaqə” (Kriteriya 3.10) üzrə milli keyfiyyət təminatı meyarını nə dərəcədə yerinə yetirdiyini müəyyənləşdirmək məqsədilə aparılıb. Nəticələr göstərir ki, ali təhsil müəssisələri arasında bu sahədə ciddi fərqlər mövcuddur: bəzi universitetlər peşəkar karyera məsləhət xidmətləri, inteqrasiya olunmuş karyera planlaşdırma dərsləri, güclü təcrübə proqramları, müntəzəm iş yarmarkaları və sistemli məzun izləmə mexanizmləri daxil olmaqla, hərtərəfli karyera dəstəyi strategiyalarına malikdirlər. Lakin digər bir çox universitetdə bu xidmətlər ya ilkin səviyyədədir, ya da lazımi resurslardan məhrumdur. Bir sıra ali məktəblər işəgötürənlərlə tərəfdaşlıq qurmaqda və məzun nəticələrinə dair məlumatlardan proqramların təkmilləşdirilməsi üçün istifadə etməkdə uğurlu olsa da, əksər hallarda karyera xidmətləri qeyri-bərabər şəkildə inkişaf edib və ən yaxşı təcrübələrlə tam uyğunluq təşkil etmir. Karyera mərkəzlərinin inkişaf səviyyəsindəki bu fərqlər ölkə üzrə məzunların məşğulluq nəticələrinin dəyişkənliyinə səbəb olur. Tədqiqatın nəticələri təhsil orqanları tərəfindən vahid qiymətləndirmə çərçivələrinin hazırlanması və monitorinqin gücləndirilməsinin vacibliyini vurğulayır.

Açar sözlər: karyera xidmətləri, tələbə məşğulluğu, universitet akkreditasiyası, Azərbaycan Ali Təhsili, karyera mərkəzlərinin effektivliyi, QAAE Hesabatları, tələbə karyera inkişafı, təlimdə keyfiyyət təminatı


Baxış: 289