https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/247-251
Ramin Fətullayev
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
https://orcid.org/0009-0008-9883-5976
rafatullayev@outlook.com
Kiçik və orta biznesin mikromaliyyələşdirilməsinin
mahiyyəti və xüsusiyyətləri
Xülasə
Kiçik və orta biznesin (KOB) mikromaliyyələşdirilməsi, ənənəvi bank kreditini əldə etməkdə çətinlik çəkən sahibkarları dəstəkləməyə yönəlmiş maliyyə xidmətləri sistemidir. Mikromaliyyələşdirmənin əsas məqsədi kiçik müəssisələr və startaplar üçün kapitala çıxış imkanı yaratmaqdır ki, bu da onların inkişafına, məşğulluğun artmasına və iqtisadi inkişafa töhfə verir. Mikromaliyyələşdirmənin xüsusiyyəti, girov tələb olunmadan, sadələşdirilmiş prosedur əsasında kiçik məbləğdə kreditlərin verilməsidir. Həmçinin, sahibkarların maliyyə və biznes idarəçiliyini effektiv şəkildə həyata keçirmələrinə kömək edən məsləhət və tədris proqramlarını da əhatə edir. Buna baxmayaraq, mikromaliyyələşdirmə xüsusilə inkişaf etməkdə olan ölkələrdə kiçik biznesin inkişafında mühüm rol oynayır, innovasiyaları təşviq edir, yeni iş yerləri yaradır və insanların həyat səviyyəsini yüksəldir. Nəticə etibarilə, mikromaliyyələşdirmə maliyyə inklüzivliyinin və sahibkarlığın dəstəklənməsinin vacib alətinə çevrilir.
Açar sözlər: kiçik və orta biznes, mikromaliyyələşdirilmə, maliyyə, biznes, idarəçilik