Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/33-40

Afət Hacıyeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

 kimya üzrə fəlsəfə doktoru

 afa.hajiyeva2019@gmail.com

 Nərmin Əliyeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

 magistrant

 aliyevanarmin125@gmail.com

 

Kimyanın tədrisində təhsillə real həyat arasında əlaqənin məzmununun

əsas kimya kursu və digər fənlər ilə inteqrasiyası

 

Xülasə

Məqaləm kimya təhsilinin real həyatla əlaqəsinin təmin edilməsinin vacibliyini vurğulayır və bu prinsipin tələbələrin öz biliklərini gündəlik həyatla əlaqələndirmək bacarığını necə inkişaf etdir­diyini araşdırır. O, əsas kimya kurikulumundakı mövzuları real həyat nümunələri vasitəsilə araş­dırır, onların praktik tətbiqlərini və digər fənlərlə inteqrasiya yolu ilə daha geniş bilik sisteminin formalaşmasını vurğulayır. Məqalədə riyaziyyat, biologiya, coğrafiya və fizika kimi fənlərlə bağlı inteqrativ yanaşmalar təqdim edilir və bu metodun tələbələrin tənqidi təfəkkürünü və motivasiyasını necə artırdığı vurğulanır. Bundan əlavə, layihə əsaslı öyrənməni müzakirə edir. Kimyanın real hə­yatla əlaqəli tədrisi tələbələrə ətraf mühiti daha yaxşı başa düşməyə və praktiki biliklər əldə etməyə imkan verir.

Açar sözlər: təhsilin real həyatla əlaqəsi, təbiət elmləri arasında qarşılıqlı əlaqə, ekoloji təhsil, kimyəvi təcrübələr, ekoloji kimya, layihə əsaslı təlim, aktiv dərs modeli


Baxış: 210