https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/33-40
Afət Hacıyeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
afa.hajiyeva2019@gmail.com
Nərmin Əliyeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
aliyevanarmin125@gmail.com
Kimyanın tədrisində təhsillə real həyat arasında əlaqənin məzmununun
əsas kimya kursu və digər fənlər ilə inteqrasiyası
Xülasə
Məqaləm kimya təhsilinin real həyatla əlaqəsinin təmin edilməsinin vacibliyini vurğulayır və bu prinsipin tələbələrin öz biliklərini gündəlik həyatla əlaqələndirmək bacarığını necə inkişaf etdirdiyini araşdırır. O, əsas kimya kurikulumundakı mövzuları real həyat nümunələri vasitəsilə araşdırır, onların praktik tətbiqlərini və digər fənlərlə inteqrasiya yolu ilə daha geniş bilik sisteminin formalaşmasını vurğulayır. Məqalədə riyaziyyat, biologiya, coğrafiya və fizika kimi fənlərlə bağlı inteqrativ yanaşmalar təqdim edilir və bu metodun tələbələrin tənqidi təfəkkürünü və motivasiyasını necə artırdığı vurğulanır. Bundan əlavə, layihə əsaslı öyrənməni müzakirə edir. Kimyanın real həyatla əlaqəli tədrisi tələbələrə ətraf mühiti daha yaxşı başa düşməyə və praktiki biliklər əldə etməyə imkan verir.
Açar sözlər: təhsilin real həyatla əlaqəsi, təbiət elmləri arasında qarşılıqlı əlaqə, ekoloji təhsil, kimyəvi təcrübələr, ekoloji kimya, layihə əsaslı təlim, aktiv dərs modeli