Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

Tinatin Mşvidobadze

Qori Dövlət Universiteti

texnika elmləri doktoru

https://orcid.org/0000-0003-3721-9252

tinikomshvidobadze@gmail.com

Mariam Koberidze

Qori Dövlət Universiteti

filologiya elmləri doktoru

https://orcid.org/0000-0002-6604-1628

maikoberidze@gmail.com

 

Koqnitiv dilçiliyin dil pedaqogikası məqsədləri üçün effektivliyi

 

Xülasə

 

Bu məqalə tətbiqi koqnitiv korpus dilçiliyindən, yəni koqnitiv linqvistikanın və korpus linqvistikasının pedaqoji məqsədlər üçün birgə istifadəsi haqqındadır. Koqnitiv dilçilik bir-birindən fərqlənən, lakin eyni zamanda bəzi mühüm prinsipləri bölüşən Koqnitiv Qrammatika, (bir neçə model) Konstruksiya Qrammatikası (CxG) və konseptual metafora nəzəriyyəsi də daxil olmaqla bir neçə nəzəriyyəni, xüsusən də bütün dil vahidlərinin mənalı olması və müəyyən konseptuallaşdırmanı çatdırması fikrini bir araya gətirir. Məqalədə hər bir çərçivənin əsas xüsusiyyətləri tədris nöqteyi-nəzərindən təsvir edilir və onların bir-birini tamamlaması vurğulanır. Bir neçə illüstrasiya tətbiqi koqnitiv korpus linqvistikasının korpus məlumatlarının faydalarını öyrənənin dil sisteminin inkişafını dəstəkləyən şəkildə koqnitiv prinsiplərin faydaları ilə necə birləşdirdiyini göstərir.

Açar sözlər: koqnitiv dilçilik, korpus dilçilik, dil tədrisi, xarici dil öyrənən

 


Baxış: 19