Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

https://doi.org/10.36719/2706-6185/44/378-382

Ləman Musayeva

 magistrant

https://orcid.org/0009-0003-4797-0004

musayevsleman2002@gmail.com

 

Korporativ davamlılığın firma nəticələrinə təsiri

 

Xülasə

Korporativ davamlılıq firmaların maliyyə və qeyri-maliyyə nəticələrinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Ətraf mühit, sosial və idarəetmə (ESG) təcrübələrinə diqqət yetirən şirkətlər investorlar, müştərilər və digər maraqlı tərəflər arasında inam yarada bilər ki, bu da bazar dəyərinin və gəlirliliyin uzunmüddətli artmasına səbəb olur. Davamlı biznes strategiyaları əməliyyat səmərəliliyini artırır, xərcləri azaldır və riskləri idarə etməyə kömək edir. Bundan əlavə, korporativ sosial məsuliyyət (KSM) təşəbbüslərinə sərmayə qoyan şirkətlər marka dəyərini və müştəri loyallığını yaxşılaşdıra bilər. Güclü ESG performansı olan firmalar, həmçinin innovasiyaları və ümumi təşkilati performansı artıraraq, istedadlı işçiləri cəlb etməyə və saxlamağa meyllidirlər. Bəzi tədqiqatlar göstərir ki, davamlılıq strategiyaları qısamüddətli maliyyə xərclərinə malik ola bilər, lakin uzunmüddətli perspektivdə onlar rəqabət üstünlüyünə və biznesin davamlılığına töhfə verir. Korporativ davamlılıq biznes əməliyyatlarını ətraf mühit və sosial mülahizələrlə uyğunlaşdırmaqla uzunmüddətli dəyər yaratmağa kömək edir. Davamlılığı öz əsas strategiyalarına inteqrasiya edən şirkətlər tez-tez maraqlı tərəflərlə əlaqələrin yaxşılaşdırılması, inkişaf etmiş risklərin idarə edilməsi və bazar dalğalanmalarına qarşı daha çox dayanıqlılıq hiss edirlər.

ESG prinsiplərinə güclü sadiqlik məhsul və proseslərdə innovasiyalara, səmərəliliyin artırılmasına və yeni bazar imkanlarının açılmasına səbəb ola bilər. Davamlı firmalar həmçinin ekoloji pozuntular və ya qeyri-etik təcrübələrlə bağlı hüquqi və reputasiya risklərindən qaçaraq tənzimləyicilərə uyğunluqdan faydalanır.

Açar sözler: korporativ davamlılıq, firma performansı, maraqlı tərəflərin cəlb edilməsi, gəlirlilik, investor əlaqələri


Baxış: 37