DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/52/94-99
Zərifə Cəfərova
Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0001-3400-5227
jafarovazrf@gmail.com
Mehmanxana və restoran biznesində keyfiyyətin idarə edilməsi strategiyalarının araşdırılması
Xülasə
Bu məqalə müasir bazar şəraitində fəaliyyət göstərən qonaqpərvərlik biznesində fərdiləşdirilmiş xidmət sisteminin keyfiyyət baxımından rəqabət üstünlüyü və onun rolunu araşdırır. Tədqiqatda bu sahədə rəqabətin xüsusiyyətləri və istehlakçı tələbatının dəyişən forması təhlil edilir, fərdiləşdirilmiş xidmət modelinin biznesin səmərəliliyinə göstərdiyi müsbət təsir vurğulanır. Müəyyən edilir ki, ən yüksək nəticələr, rəqiblərdən fərqli müştəri məlumatlarının fərdiləşdirilməsi modelinin formalaşdırılması və onun strateji şəkildə tətbiqi sayəsində əldə olunur. Bununla yanaşı, effektiv fərdiləşdirilmiş xidmət sistemi, məlumat bazasının qorunması və təkmilləşdirilməsi üçün davamlı investisiyaların, eləcə də süni intellekt (AI) və maşın öyrənməsi (ML) texnologiyalarının istifadəsini tələb edir.
Açar sözlər: qonaqpərvərlik sənayesi, keyfiyyətin idarə edilməsi, fərdiləşdirmə, xidmət keyfiyyəti, rəqəmsal transformasiya