Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/52/94-99

Zərifə Cəfərova

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0001-3400-5227

jafarovazrf@gmail.com

 

Mehmanxana və restoran biznesində keyfiyyətin idarə edilməsi strategiyalarının araşdırılması

 

Xülasə

 

Bu məqalə müasir bazar şəraitində fəaliyyət göstərən qonaqpərvərlik biznesində fərdiləşdirilmiş xidmət sisteminin keyfiyyət baxımından rəqabət üstünlüyü və onun rolunu araşdırır. Tədqiqatda bu sahədə rəqabətin xüsusiyyətləri və istehlakçı tələbatının dəyişən forması təhlil edilir, fərdiləşdirilmiş xidmət modelinin biznesin səmərəliliyinə göstərdiyi müsbət təsir vurğulanır. Müəyyən edilir ki, ən yüksək nəticələr, rəqiblərdən fərqli müştəri məlumatlarının fərdiləşdirilməsi modelinin formalaşdırılması və onun strateji şəkildə tətbiqi sayəsində əldə olunur. Bununla yanaşı, effektiv fərdiləşdirilmiş xidmət sistemi, məlumat bazasının qorunması və təkmilləşdirilməsi üçün davamlı investisiyaların, eləcə də süni intellekt (AI) və maşın öyrənməsi (ML) texnologiyalarının istifadəsini tələb edir.

Açar sözlər: qonaqpərvərlik sənayesi, keyfiyyətin idarə edilməsi, fərdiləşdirmə, xidmət keyfiyyəti, rəqəmsal transformasiya

 


Baxış: 12