DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/45/89-94
Laləzar Cəfərova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialı
https://orcid.org/0009-0005-7939-2899
lale_psixoloq@mail.ru
Məktəbəqədər inklüziv müəssisələrdə loqopedik işin təşkili formaları
Xülasə
Məqalədə məktəbəqədər inklüziv müəssisələrdə loqopedik işin təşkili formaları təhlil edilir. İnklüziv sözünün mənası “daxil olma, iştirak” deməkdir. Yəni, sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar xüsusi təhsilə ehtiyacı olmayan həmyaşıdlar qrupunun tamhüquqlu üzvü olurlar.
Bu zaman tərbiyəçilər və məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin rəhbərliyinin qarşısında sağlamlıq imkanları məhdud uşağın inkişafı üçün şərait yaratmaq vəzifəsi durur. Bu şərtlərə əlilliyi olan uşaqlarla işləmək üçün xüsusi avadanlıq, tədris vəsaitləri və inkişaflar, ixtisaslaşmış mütəxəssislərin olması, həmçinin qrupda əlverişli atmosfer daxildir. Azərbaycanda inklüziv bağçalar müxtəlif qabiliyyətləri olan uşaqların bir arada təhsil almasını təmin edən müəssisələrdir. Bu bağçalar uşaqların sosial bacarıqlarını, akademik biliklərini və emosional inkişafını dəstəkləyən mühitlər yaradır. Azərbaycanda inklüziv bağçaların yaranması və inkişaf etdirilməsi, sosial ədalət və bərabərlik prinsipinə uyğun olaraq, fərqli ehtiyacı olan uşaqlara daha yaxşı imkanlar yaratmağa yönəlmiş bir addımdır. Hökumət və qeyri-hökumət təşkilatları, inklüziv təhsilin təşviqi və inkişafı üçün müxtəlif layihələr həyata keçirir. Bununla yanaşı, bu mövzuda maarifləndirmə tədbirləri də təşkil edilir ki, valideynlər və cəmiyyət bu sahə üzrə daha çox məlumat əldə etsinlər.
Açar sözlər: məktəbəqədər inklüziv uşaq müəssisələri, inklüziv təhsil prinsipləri, loqopedik iş, praktiki və vizual üsullar, modelləşdirmə, frontal loqopedik seanslar