Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/122/55-59

Aytac Həzizadə

Lənkəran Dövlət Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0003-2667-4919

aitajj.21@gmail.com

 

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tədrisin metodikası

 

Xülasə

 

Məktəbəqədər təhsil milli təhsil sisteminin ilkin və ayrılmaz hissəsidir. Məktəbəqədər təhsilin inkişafı dövlət tərəfindən tənzimlənməli, əsasən hökumət tərəfindən təşkil edilməlidir. Ailənin tərbiyə fəaliyyətinə mühüm dəstək verən məktəbəqədər təhsil uşağın müstəqil və kamil bir varlıq kimi cəmiyyətə tam inteqrasiyası üçün formalaşmasına və tarazlı inkişafına kömək edir. Məktəbəqədər təhsilin əsas məqsədi uşaqları təlim mühiti ilə yaxından tanış etmək, bacarıqları stimullaşdırmaq, yaradıcılıq potensialının formalaşmasına və onların balanslaşdırılmış inkişafına kömək etməkdir.

Məqalədə məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tədrisin metodikası barədə məlumat verilmişdir. Məktəbəqədər təhsilin həyata keçirilməsi məktəbəqədər uşaqların fiziki və əqli inkişafının xüsusiyyətlərindən və maraqlarından çıxış etməlidir. Hərtərəfli məktəbəqədər təhsil proqramı gələcək təhsilə inteqrasiyalı hazırlığı inkişaf etdirmək üçün mühüm və ilkin bacarıqları özündə birləşdirir. Uşağın çoxşaxəli inkişafı üçün zəruri olan mühit valideynlər, ailə, təhsil müəssisələri və dövlət tərəfindən birgə yaradılmalıdır. Buna uyğun olaraq, hər bir insan bu sahənin əhəmiyyətini tam dərk etməli, uşaqların erkən yaşda təhsil və inkişafının təşviq edilməsinin qayğısına qalmalıdır.

Açar sözlər: məktəbəqədər təhsil, məktəbəqədər uşaqlar, təhsil proqramı, təhsil fəaliyyəti, uşaq bağçası

 

 


Baxış: 137