Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/123/123-127

Aytac Həzizadə

Lənkəran Dövlət Universiteti

 magistrant

https://orcid.org/0009-0003-2667-4919

aitajj.21@gmail.com

 

Məktəbəqədər təhsilin inkişaf mərhələləri: tarix və müasirlik

 

Xülasə

 

Məktəbəqədər təhsil uşaqların tədris prosesinin əsaslarını möhkəmləndirməklə yanaşı, həm də onları məktəbə və gələcəyin çağırışlarına hazırlayır. Bu, uşaqlara problemlərin həlli, effektiv ünsiyyət və başqaları ilə əməkdaşlıq kimi vacib bacarıqları öyrənməyə kömək edir. XX əsrin sonlarından etibarən məktəbəqədər təhsilin gücləndirilməsi bütün dünyada gələcək təhsilin əsas məqsədlərindən birinə çevrilmişdir. Məktəbəqədər təhsil tədricən icbari və ömürboyu təhsil sistemlərinə daxil edilmiş, onun məqsədlərində, sistemlərində, məzmununda, yanaşmalarında və metodlarında yeni tendensiyalar yaranmışdır. Bu yeni tendensiyaları başa düşmək bizə başqa ölkələrin təcrübələrini öyrənməyə və eyni zamanda ölkəmizdə məktəbəqədər təhsilin inkişafına kömək edəcək.

Məqalədə məktəbəqədər təhsilin inkişaf mərhələləri tarixilik və müasirlik kontekstində nəzərdən keçirilmişdir. Ümumiyyətlə, məktəbəqədər təhsilin təkamülü zaman ərzində müxtəlif amillər nəticəsində formalaşmışdır. Məktəbəqədər təhsildəki dəyişikliklər təhsil sistemindəki inkişaflardan və cəmiyyətdəki dəyişikliklərdən təsirlənmişdir. Qədim dövrdə uşaqlara məktəbəqədər təhsilin adətən ev və ya icma şəraitində reallaşmasına xüsusi diqqət yetirilirdi. Bununla belə, sənayeləşmə və urbanizasiyanın inkişafı ilə məktəbəqədər təhsil məktəb təhsilinin inteqrasiya olunmuş hissəsinə çevrilmişdir. Məktəbəqədər təhsildə son tendensiyalara hər bir uşağın fərdi qabiliyyət və xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırılmış təhsil proqramlarının təqdim edilməsi, eyni zamanda oyun vasitəsilə öyrənmənin əhəmiyyətinin yenidən qiymətləndirilməsi daxildir.

Açar sözlər: məktəbəqədər təhsil, təhsil müəssisələri, təhsil tarixi, təhsil islahatları, uşaq bağçaları

 

 


Baxış: 42