DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/46/61-67
Xavər Ələkbərli
İctimai Xidmət Milli Universiteti, Macarıstan
doktorant
https://orcid.org/0000-0001-9988-3189
khavar.alakbarli@gmail.com
Milli brendinq dövlət aləti kimi: strateji yanaşmalar və siyasətin nəticələri
Xülasə
Bu gün bir sıra ölkələr öz iqtisadi, mədəni və siyasi qüdrətlərini nümayiş etdirmək və gücləndirmək üçün milli brendinqlə məşğul olurlar. Qloballaşan dünyada effektiv milli brendinq yeni turistlərin və investorların cəlb edilməsini asanlaşdırır və son nəticədə qlobal tanınmaya gətirib çıxarır.
Milli brendinq dövlətin, ictimai və özəl sektorun və ölkə əhalisinin davamlı qarşılıqlı əlaqəsi əsasında həyata keçirilir. O, ölkənin imicini yaxşılaşdırmaq üçün standart brendinq prinsiplərinin məcmusudur, milli brend isə ölkənin kimliyi və onun qavranılmasının sintezidir.
Məqalədə Cənubi Avropa ölkələrinin, xüsusən də İspaniya və İtaliyanın brendinq strategiyalarına diqqət yetirilir. Bu tədqiqat onların milli kimliklərinin formalaşmasında siyasi çərçivələrin, institusional təşəbbüslərin və strateji kommunikasiya vasitələrinin rolunu təsvir etməyə çalışır. Bundan əlavə, tədqiqat Cənubi Avropanın brend kimliyinə regional amillərin təsirini də araşdırır.
Bu tədqiqat turizm və mədəni təbliğat kimi əsas brendinq üsullarını, eləcə də rəqəmsal media strategiyalarını araşdırmaq üçün müqayisəli nümunə tədqiqatı yanaşmasından istifadə edir.
Nəticələr göstərir ki, İtaliya və İspaniya tarixi irsdən, strateji kommunikasiyadan və iqtisadi əməkdaşlıqdan səmərəli istifadə etməklə güclü beynəlxalq reputasiyaları qoruyub saxlayırlar.
Açar sözlər: milli brendinq, dövlət idarəçiliyi, mədəni diplomatiya, idarəetmə