https://doi.org/10.36719/2706-6185/43/119-124
Səbinə İzzətli
Bakı Dövlət Universiteti
doktorant
sabina.izzatli@gmail.com
https://orcid.org/0000-0003-0091-4905
Müasir jurnalistika və media istehlakı kontekstində Transmedia Storitellinq
Xülasə
Transmedia storitellinq ilə bağlı son müzakirələr onun müasir jurnalistika və media istehlakı üçün əhəmiyyətli təsirlərini anladır. Auditoriya getdikcə immersiv və interaktiv məzmuna can atdıqca, ənənəvi media qurumları məzmunun dərinliyini artırmaq üçün transmedia strategiyalarını araşdırırlar. Bu məqalə kontentin çoxsaylı platformalar və formatlar arasında yayılması təcrübəsi kimi müəyyən edilən transmedia storitellinq jurnalistika təcrübələrini necə dəyişdirə biləcəyini araşdırır. Müxtəlif media qurumlarının nümunə araşdırmalarını tədqiq etməklə, bu tədqiqat transmedia yanaşmalarının məzmunun əhatə dairəsini necə genişləndirə və fəal auditoriya iştirakını təşviq edə biləcəyini göstərir. Məsələn, bir xəbər kontenti videolar, podkastlar və interaktiv sosial media elementləri ilə tamamlanan əsas məqalə vasitəsilə açıla bilər ki, bu da tamaşaçılara məzmunu müxtəlif bucaqlardan araşdırmaq imkanı verir (Jenkins, 2006). Transmedia materiallarının yazılması jurnalist hekayələrini zənginləşdirmək və auditoriya ilə daha dərin əlaqələr yaratmaq potensialını təqdim etməklə yanaşı, o, həmçinin resurs bölgüsü, məzmunun ahəngdarlığını qorumaq və jurnalist bütövlüyünü təmin etmək kimi problemlər də təqdim edir (Dewdney & Ride, 2010). Bu mürəkkəbliklər kreativlik və etik məsuliyyət arasında diqqətli balanslaşdırmanı tələb edir. Nəhayət, bu məqalədə deyilir ki, transmedia hekayələrini əhatə etmək jurnalistikanın sürətlə inkişaf edən rəqəmsal mənzərəyə uyğunlaşması üçün vacibdir, burada tamaşaçı gözləntiləri getdikcə daha çox immersiv və iştirakçı təcrübə tələb edir (Ryan, 2013). Xəbər qurumları transmedia strategiyalarını inteqrasiya etməklə, informasiyanın həddən artıq yüklənməsi əsrində inam və sədaqəti artıraraq, öz auditoriyasını daha yaxşı cəlb edə bilər. Bu araşdırma jurnalistikada transmedia hekayələrinin dəyişdirici gücünü işıqlandırmaq, həm onun potensialı, həm də daha dinamik media mühitini inkişaf etdirmək üçün çağırışlar haqqında məlumat vermək məqsədi daşıyır.
Açar sözlər: transmedia, yeni media jurnalistikası, media istehlakı, immersiv məzmun, interaktiv məzmun, auditoriya, məzmun yayımı, çox platformalı storitellinq