Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

https://doi.org/10.36719/2789-6919/43/54-56

Gülnar Əlizadə

Milli Aviasiya Akademiyası

https://orcid.org/0009-0009-2778-9068

galizada@naa.edu.az

 

Müasir linqvistik və linqvodidaktik məsələlər

 

Xülasə

“Muasir linqvistik və linqvodidaktik məsələlər” dedikdə, müasir dilçilikdəki bütün məsələlər və istənilən bir dilin dil öyrənmə metodları, bunlarla bağlı bütün problemlər nəzərdə tutulur. Ümumiyyətlə, müasir linqvistika dilin ümumi funksiyalarını, strukturlarını, ifadə və istifadə forma­larını, bununla yanaşı onun inkişafını öyrənən bir sahədir. Dilçiliyin linqvistika sahəsindən başqa onun Linqvodidaktika adlanan böyük bir sahəsi də vardır. Bu geniş sahə isə dil öyrənmə və tədrisinin nəzəri və praktiki məsələlərini araşdıran bir sahədir.

Dilin 2 əsas sahəsini əhatə edən linqvistika və linqvodidaktika dedikdə, linqvodidaktikada olan aktual problem və məsələlər həm dilin öyrənilməsi və tədrisi ilə, həm də dilin sosial, mədəni və texnoloji aspektləri ilə bağlı geniş müzakirələrə səbəb olur.

Ümumiyyətlə linqvodidaktika, intellektual və nitqin inkişafı, xarici dilin tədrisi prosesi, mədəniy­yətlərarası ünsiyyət vasitəsi mənasına gəlir. Digər tərəfdən, linqvodidaktika dedikdə, dilin və onun strukturunun elmi tədqiqi, bununla belə qrammatika, sintaksis və fonetikanın öyrənilməsi, dilçiliyin spesifik sahələri olan sosiolinqvistika, dialektologiya, psixolinqvistika, hesablama dilçilik, müqayi­səli dilçilik və struktur dilçilik kimi bölmələrini öyrənən dilçilik sahəsi başa düşülür (Vygotsky, 1986).

Açar sözlər: linqvistika, linqvodidaktika, yanaşmalar, metodlar, dilçilikdə məsələlər, dil öyrənmə


Baxış: 79