Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

https://doi.org/10.36719/2789-6919/42/77-82

Sohiba Ganiyeva

Məhəmməd əl-Xorəzmi adına Daşkənd İnformasiya

Texnologiyaları Universitetinin Fərqanə filialı

tələbə

https://orcid.org/0009-0000-7868-3970

mehribonuzb1@gmail.com

Muhrinisə Nabiyeva

Məhəmməd əl-Xorəzmi adına Daşkənd İnformasiya

Texnologiyaları Universitetinin Fərqanə filialı

tələbə

https://orcid.org/0009-0000-8022-5346

muhrinisanabiyeva88@gmail.com

 

Müasir texnologiyaların və süni intellektin təhsildə tətbiqi

 

Xülasə

Məqalədə pedaqoji bacarıqlara və yeni pedaqoji texnologiyaya əsaslanan tədris prosesində baş verən problemlərin həllində müəllim kimi, istehsalatda süni intellektin müasir təhsildə tətbiqindən    bəhs edilir. Son zamanlar süni intellektin istifadəsi həyatımızın müxtəlif sahələrində, tibbdə, maliyyə­də, bank və biznesdə, maşınqayırmada, aviasiyada və hətta təhsildə getdikcə daha geniş yayılıb.

Bulud hesablamaları, böyük verilənlər və dərin öyrənmə kimi yeni texnologiyaların meydana çıxması ilə təhsil müəssisələri AI-ni sinif prosesinə inteqrasiya etmək üçün unikal imkanlara malikdir.

Təhsildə süni intellektin istifadəsi təhsilin keyfiyyətinin əhəmiyyətli dərəcədə yüksəlməsinə, o cümlədən daha fərdiləşdirilmiş təlimə, daha səmərəli təlim proseslərinə, həm də tələbələrdə tənqidi təfəkkürün və yaradıcı ifadənin inkişafına səbəb ola bilər.

Bu yazıda biz təhsildə süni intellektdən istifadənin müxtəlif aspektlərini nəzərdən keçirəcəyik, onun üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini müzakirə edəcəyik və AI-nin təhsil prosesinə inteqrasiyası üçün mümkün strategiyaları nəzərdən keçirəcəyik. Məqsədimiz təkcə təhsildə süni intellektdən istifadənin mövcud vəziyyətini nəzərdən keçirmək deyil, həm də gələcəkdə bu texnologiyadan səmərəli istifadə üçün tövsiyələr və həllər təqdim etməkdir.

Açar sözlər: müəllim, təhsil, süni intellekt, proses, mexanizm

 


Baxış: 58