https://doi.org/10.36719/2789-6919/42/77-82
Sohiba Ganiyeva
Məhəmməd əl-Xorəzmi adına Daşkənd İnformasiya
Texnologiyaları Universitetinin Fərqanə filialı
tələbə
https://orcid.org/0009-0000-7868-3970
mehribonuzb1@gmail.com
Muhrinisə Nabiyeva
Məhəmməd əl-Xorəzmi adına Daşkənd İnformasiya
Texnologiyaları Universitetinin Fərqanə filialı
tələbə
https://orcid.org/0009-0000-8022-5346
muhrinisanabiyeva88@gmail.com
Müasir texnologiyaların və süni intellektin təhsildə tətbiqi
Xülasə
Məqalədə pedaqoji bacarıqlara və yeni pedaqoji texnologiyaya əsaslanan tədris prosesində baş verən problemlərin həllində müəllim kimi, istehsalatda süni intellektin müasir təhsildə tətbiqindən bəhs edilir. Son zamanlar süni intellektin istifadəsi həyatımızın müxtəlif sahələrində, tibbdə, maliyyədə, bank və biznesdə, maşınqayırmada, aviasiyada və hətta təhsildə getdikcə daha geniş yayılıb.
Bulud hesablamaları, böyük verilənlər və dərin öyrənmə kimi yeni texnologiyaların meydana çıxması ilə təhsil müəssisələri AI-ni sinif prosesinə inteqrasiya etmək üçün unikal imkanlara malikdir.
Təhsildə süni intellektin istifadəsi təhsilin keyfiyyətinin əhəmiyyətli dərəcədə yüksəlməsinə, o cümlədən daha fərdiləşdirilmiş təlimə, daha səmərəli təlim proseslərinə, həm də tələbələrdə tənqidi təfəkkürün və yaradıcı ifadənin inkişafına səbəb ola bilər.
Bu yazıda biz təhsildə süni intellektdən istifadənin müxtəlif aspektlərini nəzərdən keçirəcəyik, onun üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini müzakirə edəcəyik və AI-nin təhsil prosesinə inteqrasiyası üçün mümkün strategiyaları nəzərdən keçirəcəyik. Məqsədimiz təkcə təhsildə süni intellektdən istifadənin mövcud vəziyyətini nəzərdən keçirmək deyil, həm də gələcəkdə bu texnologiyadan səmərəli istifadə üçün tövsiyələr və həllər təqdim etməkdir.
Açar sözlər: müəllim, təhsil, süni intellekt, proses, mexanizm