Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/14-16

Ceyran Kuliyeva

Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti

psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0009-2554-3750

kuliyevaceyran@gmail.com

 

Müəllim-tələbə münasibətlərinin akademik motivasiya üzərindəki rolu

 

Xülasə

 

Müəllim-tələbə münasibətləri təhsil təcrübəsinin ən vacib elementlərindən biridir və akademik motivasiyanın formalaşmasında mühüm rol oynayır. Müəllimlər və tələbələr arasında müsbət münasibətlər təhsildə öyrənmə üçün əlverişli mühit yaradır, özünə inamı artırır və akademik səyləri təşviq edir. Digər tərəfdən, mənfi münasibətlər iştirakın azaldılması, narahatlıq və akademik zəifliklə nəticələnə bilər. Bu tezis, müəllim-tələbə münasibətlərinin tələbələrin öyrənmə motivasiyasına təsirini araşdırır, emosional dəstək, müəllim gözləntiləri və ünsiyyət üslubları kimi əsas amilləri tədqiq edir. Araşdırma, həmçinin təhsil praktikasına olan təsirləri və təhsil mühitlərində güclü müəllim-tələbə münasibətlərinin təşviq edilməsinin vacibliyi haqqında müzakirə edir.

Açar sözlər: müəllim-tələbə münasibətləri, akademik motivasiya, emosional dəstək, iştirak, təhsil praktikası


Baxış: 342