DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/14-16
Ceyran Kuliyeva
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti
psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0009-0009-2554-3750
kuliyevaceyran@gmail.com
Müəllim-tələbə münasibətlərinin akademik motivasiya üzərindəki rolu
Xülasə
Müəllim-tələbə münasibətləri təhsil təcrübəsinin ən vacib elementlərindən biridir və akademik motivasiyanın formalaşmasında mühüm rol oynayır. Müəllimlər və tələbələr arasında müsbət münasibətlər təhsildə öyrənmə üçün əlverişli mühit yaradır, özünə inamı artırır və akademik səyləri təşviq edir. Digər tərəfdən, mənfi münasibətlər iştirakın azaldılması, narahatlıq və akademik zəifliklə nəticələnə bilər. Bu tezis, müəllim-tələbə münasibətlərinin tələbələrin öyrənmə motivasiyasına təsirini araşdırır, emosional dəstək, müəllim gözləntiləri və ünsiyyət üslubları kimi əsas amilləri tədqiq edir. Araşdırma, həmçinin təhsil praktikasına olan təsirləri və təhsil mühitlərində güclü müəllim-tələbə münasibətlərinin təşviq edilməsinin vacibliyi haqqında müzakirə edir.
Açar sözlər: müəllim-tələbə münasibətləri, akademik motivasiya, emosional dəstək, iştirak, təhsil praktikası